Beltesamler

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Måtte kjøpe ny beltesamler til toåringen, da han er blitt en liten houdini som kommer seg ut av beltet i stolen sin ellers..
Fikk da anbefalt å kjøpe til lillebror også, da 'disse små kan smette igjennom' - synes det er rart at det ikke anbefales overalt dersom det stemmer?

Flere som har fått anbefalt beltesamler?
 
Vennina mi anbefalte meg en slik en, men jeg har ikke kjøpt.
 
Har jeg aldri blitt anbefalt. Skjønner at større barn klarer, men babyer i babystol?!? Da strammer man ikke godt nok.
 
Har jeg aldri blitt anbefalt. Skjønner at større barn klarer, men babyer i babystol?!? Da strammer man ikke godt nok.
Det er nok gjerne der det ligger. Far i huset her synder så og si alltid.. redd for å klemme lillejenta si
 
Har jeg aldri blitt anbefalt. Skjønner at større barn klarer, men babyer i babystol?!? Da strammer man ikke godt nok.

Tenkte litt det samme, men kjøpte nå en likevel - kan jo ikke skade ;)
Hun mente for så vidt ikke at de små skulle klare å viggle seg ut av selen, men mer at ved en ulykke så kunne det være greit med ett ekstra holdepunkt
 
Vi har aldri brukt det, når storesøster først fant ut at hun skulle ut av sela åpnet hun like gjerne hele sela med låsen og det hele.... Men det skal nok funke ganske bra om man har en liten Houdini!
 
Back
Topp