Bellybandit

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Noen som har gått til innkjøp av dette?
Lurte på om jeg skulle kjøpe det. Men samtidig så tenker jeg at en vanlig hold inn strømpe som går ifra under puppene til over rompa må ha samme nytte? Og det har jeg jo...
 
Last edited:
Noen som har gått til innkjøp av dette?
Luetenpå om jeg skulle kjøpe det. Men samtidig så tenker jeg at en vanlig hold inn strømpe som går ifra under puppene til over rompa må ha samme nytte? Og det har jeg jo...

Jeg har tenkt på det! Det eneste minuset er at de er litt dyre, og jeg er så usikker på størrelse at det blir et dyrt bomkjøp om jeg velger feil størrelse. HM har noen høye shapetruser fra MAMA til 199 kr for to, jeg tenkte å prøve sånne i begynnelsen, men å ha vanlige truser under de så jeg ikke må kjøpe så mange. De kan jeg ha med en gang etter fødsel, så får jeg eventuelt ta mål og bestille belly bandit etter på om jeg ikke synes de gjør susen.
 
Jeg har tenkt på det! Det eneste minuset er at de er litt dyre, og jeg er så usikker på størrelse at det blir et dyrt bomkjøp om jeg velger feil størrelse. HM har noen høye shapetruser fra MAMA til 199 kr for to, jeg tenkte å prøve sånne i begynnelsen, men å ha vanlige truser under de så jeg ikke må kjøpe så mange. De kan jeg ha med en gang etter fødsel, så får jeg eventuelt ta mål og bestille belly bandit etter på om jeg ikke synes de gjør susen.

Ja, er det som er ulempen. De er dyre. Og det er ikke lett å vite hvilken str som er passe.

Men da tenker du likt som meg da. At en shape up skal gjøre samme nytten[emoji85][emoji12]
 
Ja, er det som er ulempen. De er dyre. Og det er ikke lett å vite hvilken str som er passe.

Men da tenker du likt som meg da. At en shape up skal gjøre samme nytten[emoji85][emoji12]

Ja, jeg tror det. Belly bandit er nok strammere enn shapetøy, men jeg leste litt om hva helsearbeidere sa om blant annet belly bandit og slik jeg oppfattet rådene så var det at sånt tøy er kostbart skapetøy og har ingen beviselig effekt på kropp etter bruk. Så da kjøper jeg heller shapetøy, det blir jo mest for å gi litt støtte og at jeg ikke skal føle meg som en sunket gjærdeig :joyful:
 
Kan få like god effekt av å ligge litt på magen hver dag etter fødsel, om hensikten er å hjelpe livmoren å trekke seg sammen. Tror ellers ikke at det vil være avgjørende for hvordan skinnet henger i etterkant :p
 
Har en venninne som er veldig fornøyd med oroblue shape up strømpebuksene etter fødsel, så jeg tenkte jeg skulle prøve disse [emoji4]
 
Har en fra forrige fødsel som jeg tok på meg dagen etter fødsel. Synes ikke det tok lang tid før magen ble flat igjen (ble aldri så flat som før fødsel altså) og kommer til å bruke den denne gangen og. Ga god støtte og jeg følte meg fin i den siden den holdt magen inne så jeg så litt slankere ut:p men kan være at magen hadde trekt seg like fint sammen uten. Det vet man jo ikke.

Kanskje dere kan få tak i den til en god pris på black friday, dere som er interesserte?
 
Jordmor sa til meg at jeg burde høre med fysio eller lignende før jeg evt gikk til innkjøp av noe slikt. Hun mente det var en del støttemuskler som ikke ble trent opp ved å bruke hjelpemidler, og at det for de fleste var bedre effekt uten. Men er førstegangs så jeg aner ikke :)
 
Jeg vil kjøpe bellybandit BFF denne gangen. Jeg har kjent det så lenge i ryggen nå siden magen min er så lav. Ikke for utseende sin del, men fordi det er lettere å holde en god holdning med sånn støtte (har jeg lest).
 
Jeg har ikke noe tro på dette. Jeg tror det er et oppfunnet problem, skapt for å markedsføre et produkt ingen egentlig trenger.
 
Back
Topp