Bekymret..?

Lillefrøkna

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Septemberhjertene 2018
Er det normalt å spotte/blø litt brunt i uke 4+6 - 5+0? :(
 
Det er veldig normalt å blø litt. Skjønner godt at du blir bekymret. Det blir man med en gang det kommer litt blod. Men det er mer normalt enn man skulle tro. Det er lett å sprekke noen blodkar når man er gravid så samleie eller bare litt trykking når man er på toalettet er nok. Om du føler deg veldig bekymret ville jeg ringt legen. Det kan føles veldig betryggende å få snakket litt om det. Og eventuelt måle hcg som kan gi en indikasjon på hva som skjer inni der. Håper det ikke har kommet noe mer så du får beroliget deg selv litt. Klem til deg. Kjenner veldig til følelsen av å bli så bekymret!
 
Jeg er på ferie i Finnmark, bor normalt i Akershus, så er langt unna hjemme og får ikke målt HCG :( men det går nok fint, det er veldig lite da, brunt i går kveld og litt i natt :)
Det har heldigvis ikke kommet noe mer i dag :D
 
Jeg spottet også litt lys brunt (kom litt i truseinnlegg og litt på papiret i ca 2 dager før det opphørte igjen). Jeg slapper av (så godt som jeg kan) og prøver å tenke at til det motsatte er bevist så er jeg fortsatt gravid. Har så og si heller ingen symptomer, men det hadde jeg heller ikke med lillesnuppa, foruten magen som vokste etter hvert :)
 
Jeg er på ferie i Finnmark, bor normalt i Akershus, så er langt unna hjemme og får ikke målt HCG :( men det går nok fint, det er veldig lite da, brunt i går kveld og litt i natt :)
Det har heldigvis ikke kommet noe mer i dag :D

Da høres det ut som det ikke er noe å bekymre seg for :) Prøv å slappe av og nyte litt ferie!
 
Brunt betyr gammelt blod, så da er det mest sannsynlig litt skjøre slimhinner eller en liten rift i skjeden som gir litt spotting:) Prøv å slappe av så godt du kan, selv om jeg skjønner godt at det er lettere sagt en gjort:) Dette går nok bra skal du se:joyful:
 
Brunt betyr gammelt blod, så da er det mest sannsynlig litt skjøre slimhinner eller en liten rift i skjeden som gir litt spotting:) Prøv å slappe av så godt du kan, selv om jeg skjønner godt at det er lettere sagt en gjort:) Dette går nok bra skal du se:joyful:
Takk for at dere beroliger meg :)
 
Back
Topp