Bekymret for babyen

Lillebollj

Elsker forumet
Septembergull'17
Jeg ble så stressa, sint og frustrert at jeg grein og skalv ukontrollert iste, dro på trening for å lufte litt men endte opp med å hyperventilere og nesten ikke få puste.. Fikk litt vondt i magen og er litt bekymret for den lille. Vet en kollega nesten spontanaborterte når hun ble forbanna på jobb og løfta en søppelsekk litt for fort opp.. Tror det går bra, men litt usikker på om jeg bør få skjekka det ut..

Sitter nå på sofaen å prøver å slappe av. Lille W ligger å øver på akrobatikken sin.
 
Last edited:
Lov å få helt hetta i blant, men en kort episode som dette tror jeg går helt fint. Jeg fikk masse vonde og ubehagelige kynnere når vi fikk beskjed om et uventet dødsfall i familien. Fikk ikke puste og alt bare svartna. Men babyen sprella og det kom ingen blødninger, og da går jeg ut ifra at det er bra med den lille og det tror jeg det er hos deg også.
Vedvarer uroen så kan du ringe føden og høre hva dem sier :) Stor klem [emoji173]️
 
Lov å få helt hetta i blant, men en kort episode som dette tror jeg går helt fint. Jeg fikk masse vonde og ubehagelige kynnere når vi fikk beskjed om et uventet dødsfall i familien. Fikk ikke puste og alt bare svartna. Men babyen sprella og det kom ingen blødninger, og da går jeg ut ifra at det er bra med den lille og det tror jeg det er hos deg også.
Vedvarer uroen så kan du ringe føden og høre hva dem sier :) Stor klem [emoji173]️
Tusen takk for beroligende ord. Virker som han har det fint og ingen blødninger eller noe, så du har nok rett. [emoji173]
 
Det var nok tidligere i svangerskapet? Vi er jo kommet langt nå. Sikker på det går helt fint med babyen din[emoji173]️
 
Back
Topp