Bekledning baby hjemreise

Hvilken størrelse tok du i denne??? har tenkt å kjøpe denne selv men får ikke helt bestemt meg for str.

Tok 56. Var litt vanskelig for når det koster litt, vil jeg jo ikke at den skal bli for liten med en gang, men samtidig er den til hjemreisen også da... (Hvis den er litt stor går det nok greit likevel tenker jeg.)
 
Tok 56. Var litt vanskelig for når det koster litt, vil jeg jo ikke at den skal bli for liten med en gang, men samtidig er den til hjemreisen også da... (Hvis den er litt stor går det nok greit likevel tenker jeg.)
Akkurat samme jeg tenker koster jo men samtidig mååå ha for det er så fint hehe.
 
Akkurat samme jeg tenker koster jo men samtidig mååå ha for det er så fint hehe.

Vi har denne dressen fra forrige gang, da vi også hadde maibaby. Men da hadde vi i hvert fall str 62. Mener å huske at den passet fra ca august til ut oktober, kanskje litt inn i november (men da begynte den å bli litt knapp). Den var veldig fin å ha sånn på høsten, men hadde kanskje hatt mer bruk for den i 68, at den ble passe litt senere på høsten og varte til lenger inn i vinteren. Sånn for å få mest ut av pengene, mener jeg[emoji6]
 
6f04213ebe17212987c38ff969c93852.jpg


Vi planlegger å hente den lille hjem i dette antrekket :)
Å! Jeg har en helt lik lue! Fant den på lageret hjemme hos mamma og pappa. Den skal jeg bruke dersom vi får jente :)
 
Har med body, sparkebukse, genser og lue. Trengs mer, så blir det teppe over babyen. Vi kjører jo bil, så det er ikke som om at det blir en kald reise hjem. Noen sekunder ute i frisk luft under et teppe gjør ingen verdens ting. [emoji4]
 
Å! Jeg har en helt lik lue! Fant den på lageret hjemme hos mamma og pappa. Den skal jeg bruke dersom vi får jente :)

Dersom du ønsker å få strikket et nytt sett i andre farger så heter mønsteret Havskum :) Mamma har strikket rundt 30 stk av dette. Er et nydelig og klassisk mønster. Og alle vi søskena og fettere/ kusiner har blitt hentet hjem i slike sett :)
 
Tenker å ta med hentesettet mamma har strikket, body og strømpebukse og et teppe til å eventuelt ha i bilstolen :)
Hentesettet har både lue, votter og tøfler i tillegg til buksa og jakken. Det er vel nok?
Men om vi skal reise med fly lurer jeg på om jeg må ha med noe mer? Bilstolpose?
 
Dersom du ønsker å få strikket et nytt sett i andre farger så heter mønsteret Havskum :) Mamma har strikket rundt 30 stk av dette. Er et nydelig og klassisk mønster. Og alle vi søskena og fettere/ kusiner har blitt hentet hjem i slike sett :)
Takk! Ja, kanskje jeg skal finne mønster og strikke det! Bra forslag:)
 
Bomullsbody og strømpebukse, mammaen min har strikket en seleromper og svigers har strikket jakke, lue og tøfler. Mamman min har også strikket verdens fineste babyteppe. Alt hjemmestrikket er i ull. Vi har også voksi bilstolpose, så vi tar det på sparket hvor mye vi skal ha på i bilen. Er ikke en lang kjøretur :)
 
Back
Topp