Bekledning baby hjemreise

Fargeblyant

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Hva skal babyen deres ha på seg på vei hjem fra sykehuset?

Har dere hentesett / bilde? :)

Hva er passe varmt i mai? Det kan jo regne (tilogmed snø...) og være surt, men også glovarmt.
Ganske usikker på hva jeg skal pakke ned i fødebaggen!
 
Litt vanskelig å vite syntes jeg å. Hva har dere uten på hente settet?
 
Tror vi går for vanlig body, bukse og en stilig collegejakke, stikkelue og strikkesokker [emoji4] også hjemmestrikket teppe utenpå der igjen. Har fått en del strikketøy også, men mesteparten er laget for å passe til høsten igjen, så er jo alt for stort nå [emoji12]
 
Jeg har strikket romper i bomull/ull blanding, og supplerer med hjemmestrikket lue, tøfler og genser i ull. Det blir bomullsbody og strømpebukse, og hjemmestrikket teppe på toppen :) Det er veldig mulig at mesteparten av klærne er aaaaltfor store, men jeg håper noe passer ihvertfall! Jeg regner med at det er relativt mildt i begynnelsen av mai, men vi tar nok med en liten dress til å ha på toppen hvis det skulle være kaldt.
 
Her blir det bomull body + strømpebukse og ett strikket hentesett (bukse, jakke, lue og sokker) i tynn bomull/ull mix. Har med ett teppe i tilfelle det er litt kjølig [emoji4]
 
Blir strikketklær utenpå, body og strømpebukse under :) om det blir ganske varmt, så tar jeg bare på bomullsklær, lue, klorehansker og sokker. :)
 
Heldress, kortermet body, lue og sokker. Ullteppe i bilstolen [emoji4]
 
Her blir det sikkert body og strømpebukse med nydelig hentesett utenpå :)
 
Strikket hentesett i ull, med bomull under. Er det kaldt får vi bruke teppe og vogn/bilpose i tillegg...
 
Her blir det nok også strikket hentesett i ull, med bomull under. Vi tar nok buss hjem fra sykehuset, så vi får putte noe varmt i vogna, eller evt ha han i bæresjal innenfor jakka.
 
cdffe94d0852f05607eaa93e01870c9c.png
6f04213ebe17212987c38ff969c93852.jpg


Vi planlegger å hente den lille hjem i dette antrekket :)
 
Vanlig tøy + tynn vårbilstolpose siden de ikke anbefaler så mye tøy under selene :)
 
Så fine klær! :)

Ble inspirert, så kjøpte denne fra lillelam idag:

17834946_10155011572581399_3466703369639407005_o.jpg


Litt dyr, og kan hende vi får noe fra besteforeldre, men jeg kjente at det var godt å få på plass! Så blir det bomull under, sokker, lue og teppe! ❤
 
Så fine klær! :)

Ble inspirert, så kjøpte denne fra lillelam idag:

17834946_10155011572581399_3466703369639407005_o.jpg


Litt dyr, og kan hende vi får noe fra besteforeldre, men jeg kjente at det var godt å få på plass! Så blir det bomull under, sokker, lue og teppe! ❤
De har så mye fint ❤men fy for noen priser:eek:
 
Jeg planlegger bomullsbody, også et strikket sett utenpå. Har ett i ull som antakelig er tilsvarende str 56, og et i bomull som jeg tror er tilsvarende str 50. Tar med begge, og velger det som er mest passe. I tillegg strikkede sokker, lue og evt votter, og evt pledd over i bilen om det trengs.
 
Så fine klær! :)

Ble inspirert, så kjøpte denne fra lillelam idag:

17834946_10155011572581399_3466703369639407005_o.jpg


Litt dyr, og kan hende vi får noe fra besteforeldre, men jeg kjente at det var godt å få på plass! Så blir det bomull under, sokker, lue og teppe! [emoji173]
Hvilken størrelse tok du i denne??? har tenkt å kjøpe denne selv men får ikke helt bestemt meg for str.
 
Back
Topp