Bekkenløsning

milla30

Elsker forumet
Da er den på plass. Gikk 6 timer på Hunderfossen igår og da slo den virkelig inn. Ventet den rundt disse tider da det skjedde ved samme uke forrige gang. Starter igjen på jobb 1 august, men med 50% (tilsier 15t i uka) så får jeg bare se ann fremover.
 
Kjenner det også godt etter dager med mye gåing, spesielt by-gåing, stivner til etterpp. Kjedelig, det vonde bekkenet.
 
Her kom den for fullt etter 4dagers jobbtur i Bergen med jobb 24/7 - helt ødelagt etterpå og har ikke kommet seg
 
Sliter her og... Fått henvisning til fysio, så håper det kan hjelpe.. Blir spennende å begynne på jobb igjen neste uke, tviler på det blir så mange uker før jeg må ha litt sykemelding her og...
 
Har fått det her også.. Fikk det i uke 11 etter mye gåing på jobben (sykehjem). Har vært hos kiropraktor et par ganger, ble litt bedre etter andre gangen, men kjenner det begynner å bli ganske vondt igjen nå. Har vært sykmeldt i et par uker og kommer nok til å være det en stund til ihvertfall.
 
Har hatt det noen uker nå, og går ikke lange tiden etter kirobehandling før jeg kjenner det igjen. Kroppen var hvertfall ikke glad for å være tilbake på jobb etter ferien, men nå er jeg mester i dårlige arbeidsstillinger...
 
Back
Topp