Bekkenløsning

Kathems

Andre møte med forumet
Venter første mann og har en kronisk sykdom crohns. har gått greit så langt i svangerskapet men nå!
nå er det bekkenløsning og lite søvn om natten, ingen aktivitet som ikke gjør vondt og eg e usikker på jobb og alle disse mnd hjemme osv.
noen andre som har bekkenløsning? hva gjør dere for at det skal bli bedre?
 
Jeg har. Var hos kiropraktor i går, og fikk noen øvelser jeg skulle gjøre hjemme. Det ene var knipeøvelser. Og så er det å samle beina mest mulig, gå med korte skritt, gå ett og ett trappetrinn osv..
 
Jeg har også fått det. Fysioterapauten min har gitt meg noen øvelser, bekken løft og no vugging og kniping. Det er bare den tiden jeg gjør de øvelsene at jeg ikke har vondt.. Så hvis noen har noen andre råd som funker, så er jeg veldig åpen for forslag!!
Hvis du har vondt av å bøye deg for å ta ut av oppvaskmaskinen kan du f.eks sitte på en stol og plassere det rene på benken før det går opp i skapene og skoffene:)
 
Er min tredje, og slitt med kraftig bekkenløsning i alle. Går bedre denne gangen, trener fysioterapi i basseng to dager i uken, helt fantastisk deilig å komme seg i vannet og gjøre øvelser, blir så mye lettere å gjøre dem, men de funker fortsatt like bra! Er 60 % sykmeldt, jobber i bhg. Det er bare å prøve å trene opp musklene rundt bekkenet slik at d ikke blir verre, og forarbeid slik at man ikke får plager etter fødselen.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Back
Topp