Bekkenløsning i Hamar

B

Bekkenløsninghamar

Guest
Hei.

Jeg etterlyser gravide eller andre som sliter med bekkenløsning i Hamar. Jeg går til en behandler som skal hjelpe meg med dette, men jeg opplever at h*n gramser på meg. Jeg har for stramme sener fra innsiden på toppen av låret og nedover mot kneet og h*n maserer disse (i tillegg til endel trening), men hver gang h*n skal masere meg overst lar h*n "tilfeldigvis" fingertuppene stryke meg på funboxen og jeg syns det er sinnsykt ubehagelig. Det er små marginer akkurat i dette området, men hadde jeg skulle massert noen på samme sted så ville jeg vært syyyykt forsiktig så jeg ikke kom borti deler jeg ikke skulle. Til å begynne med trodde jeg det var et hendelig uhell, men utifra hvor mye mer det har blitt av det og måten h*n er på mens h*n behandler meg så er jeg ikke så sikker lenger. Jeg er helt avhengig av hjelp og denne behandleren går for å være veldig dyktig i å behandle slikt har jeg skjønt, men om den andre biten er noe h*n faktisk gjør med vilje og mot fler så er det et grovt overtramp og misbruk av posisjon og dermed så syns jeg det er greit å prøve å få tatt vedkommende for det. Har nå avlyst et par avtaler fordi jeg syns det var guffent, men vralter som aldri før og det hadde vært greit å fått hjelp. Lurer på om flere har opplevd det samme hos samme behandler, men har samtidig ikke lyst til å legge ut navnet. Om flere melder seg om har hatt lignende opplevelser hos en behandler i Hamar, kanskje vi skulle involvere en admin som vi alle kan sende en beskjed til med et navn og på den måten finne ut om det er samme person. Om det er samme så kan vi i fellesskap finne ut om det er noe vi skal ta videre til f.eks fylkeslegen eller andre som kan ta tak i det. Syns ikke man skal måtte oppleve det her.

Mvh Bekkenløsning i Hamar....
 
Går ant å be om at det skal være en kvinnelig behandler til stede når dette området skal behandles. Sånn at det ikke blir noen kleine situasjoner. Nå høres det ut som om han er litt for nær allerede. Så æ syns du skulle ta dette opp, enten med leder for kontoret eller han som behandler
 
Jeg bor i Hamar og har bekkenløsning. Går til behandling på fysioteam i Anker'n.
 
Jeg bor i Hamar og har bekkenløsning. Går til behandling på fysioteam i Anker'n.

Kan forresten nevne at jeg går til en kvinne og er veldig fornøyd. Hun er også kjent for å være flink med bekkenløsning, kjenner mange som har gått der.
 
Hei Anonym!

Så ubehagelig at du har opplevd noe slikt!

Jeg syntes du skal ta dette rett til fylkeslegen med en gang jeg. Melde inn en bekymring på vedkommende.

Vi som jobber her på forumet kan dessverre ikke være ett mellomledd på den måten du foreslår, det har vi ingen kapasitet til.
Anbefaller deg å logge inn på forumet for å ta dette om pm med andre brukere.
Du må huske at du ikke har lov til å legge ut navnet på behandler/helsepersonell her på forumet. Særlig viktig er det når det gjelder en så delikat sak som dette.
 
Back
Topp