Begynnelse på spontanabort?

Anleggsfrue

Betatt av forumet
Junilykke2018
Igår når jeg var på jobb måtte jeg løpe 10 meter, jeg kjente det stakk i underlivet. Etterpå var det en tung smerte neders i underlivet akkurat som om noe ville ut pluss stikkinger. Etter 30 minutter begynte jeg å blø, lyst blod på papiret. Det har fotsatt i ettertid, ikke i trusa men når jeg går på do, da er det småsmåsmå blødninger på papiret. Typ 1 dråpe blod. Er i uke 6 (5+3). Noen som har peiling på om dette kan være begynnelsen på SA? Har vært fint med noen fine hostorier å:) får jo ikke sove å klarer heller ikke å slappe av... på forhånd, tusen takk for svar!
 
Igår når jeg var på jobb måtte jeg løpe 10 meter, jeg kjente det stakk i underlivet. Etterpå var det en tung smerte neders i underlivet akkurat som om noe ville ut pluss stikkinger. Etter 30 minutter begynte jeg å blø, lyst blod på papiret. Det har fotsatt i ettertid, ikke i trusa men når jeg går på do, da er det småsmåsmå blødninger på papiret. Typ 1 dråpe blod. Er i uke 6 (5+3). Noen som har peiling på om dette kan være begynnelsen på SA? Har vært fint med noen fine hostorier å:) får jo ikke sove å klarer heller ikke å slappe av... på forhånd, tusen takk for svar!
Om det er en SA er det ikke fordi du løp. En SA kan ikke komme av fysiske anstrengelser.
I graviditeten har man gjerne skjøre slimhinner og noen blør lettere enn andre, noen blør litt gjennom hele svangerskapet uten at det gjør noe.
Siden blødningen din har avtatt og du ikke har smerter (?) Så var det nok en ufarlig blødning.
Du kan ta blodprøve på legekontoret for å se at hcg'en stiger slik den skal dersom du er bekymret.
Håper alt går riktig vei! :)
 
Det er nok pga løpeturen og ikke sa. Noen blør så fort de beveger seg. Jeg måtte ligge rolig fra uke 28- uke 33 pga blødninger. De begynte før men fra uke 28 så begynte også fødsel ved en anledning og stoppet selv. Så lenge man ikke har smerter så er det nok ufarlig. Men lite man går gjort utenom prøver hos legen når man ikke er lengre.
 
Skummelt med blødninger! Håper alt står bra til nå, og at det bare var et resultat av løping og skjøre slimhinner :)
 
Back
Topp