Bedside

Camie

Forelsket i forumet
Febbisbebbis'18
Hvilken bedside skal dere ha?? Vurderer en med hjul som jeg kan bruke som vugge på dagtid.
 
Hadde Troll sin i første svangerskap og samme blir det nå. Veldig fornøyd med den.
 
Jeg skal ha troll lux med dropside inntil sengen vår. Syns det er greit å kjøpe en seng som mini kan bruke en god stund :)
 
Vi skal ha en vugge som mannen og lillebroren hadde da de var små, bygget av fadderen deres [emoji4] så blir det sprinkelseng når hun vokser ut av den.
 
vurderer bedside, men har også en vugge som alle barna i familien i noen generasjoner bakover har brukt ( også jeg) så tenkter på å bruke den. Nå må jeg bare overtale mannen til å flytte senga vår så det blir plass vedsiden av :p
 
3f175e192fda873aeaaa9c1e33a6e7cf.png


Jeg har denne, veldig fornøyd. Barna ble fort rolige når den vipper frem og tilbake [emoji4] Trenger bare en liten dytt. Og begynner å gynge av seg selv om barnet beveger seg [emoji4]
 
Vet dere om "alle" bed side crib fungerer til alle typer senger? Vi har kontinentalseng. Tenker også på Moseskurv.

Hadde sprinkelseng ved siden av vår seng sist gang, og DET gidder jeg ikke en gang til! Altfor tungvint å bøye seg ned såpass mye!
 
Vet dere om "alle" bed side crib fungerer til alle typer senger? Vi har kontinentalseng. Tenker også på Moseskurv.

Hadde sprinkelseng ved siden av vår seng sist gang, og DET gidder jeg ikke en gang til! Altfor tungvint å bøye seg ned såpass mye!

Mener at det skal min og max høyde på bedside crib. Mtp alle de forskjellige sengene.
 
Vet dere om "alle" bed side crib fungerer til alle typer senger? Vi har kontinentalseng. Tenker også på Moseskurv.

Hadde sprinkelseng ved siden av vår seng sist gang, og DET gidder jeg ikke en gang til! Altfor tungvint å bøye seg ned såpass mye!
Mener at det skal min og max høyde på bedside crib. Mtp alle de forskjellige sengene.

Her er max-min på den jeg har bestilt.
Min/makshøyde for madrassen, med hjul: 43-61 cm.
Min/makshøyde for madrass, uten hjul: 38-56 cm.
 
Fikk endelig rotet meg til å bestille bedside crib. Ble Chicco Next2Me :happy:
 
Back
Topp