Bedside crib

Elin_89

Andre møte med forumet
Jeg har veldig lyst å kjøpe meg en Bedside crib, har hørt de skal være så fantastiske, men er jo så mange forskjellige å velge mellom! Noen som har noen anbefalinger? Jeg har sett mye på chicco next2me dream som kan gjøres om til en vugge i tillegg, og brukes som reiseseng. Kom gjerne med tips og anbefalinger :D
 
Jeg har veldig lyst å kjøpe meg en Bedside crib, har hørt de skal være så fantastiske, men er jo så mange forskjellige å velge mellom! Noen som har noen anbefalinger? Jeg har sett mye på chicco next2me dream som kan gjøres om til en vugge i tillegg, og brukes som reiseseng. Kom gjerne med tips og anbefalinger :D
Sprinkelseng på IKEA som du kan ta bort ene siden på og heve bunnen på, stropp den så fast i din seng
 
Vi gikk for den fra Chicco men har ikke fått testet den ut enda... har samsovet med de to første barna men ønsker litt bedre plass i senga denne gangen, så håper den gjør nytta [emoji5]
 
Har kjøpt Chicco (uten den vugge-funksjonen), men ikke testet enda
 
Jeg har også kjøpt Chicco, men uten vuggefunksjonen. Jeg har ikke prøvd den ut annet enn å montere den og demontere den og den var så lett å montere og demontere, om det har noe å si. Tenker med tanke på bruk som reiseseng så er det gull verdt at den er lett å montere/demontere.
 
Sniker fra juli. Jeg kjøpte chicco sin (uten Vugge) og jeg er superfornøyd! Ikke hatt det før, så jeg var spent på kjøpet.
Deilig å slippe å bekymre seg for å legge seg over baby etc, samtidig som man ser babyen hele tiden :)
 
Back
Topp