Bedside crib - noen erfaringer?

Pepperknotten

Forelsket i forumet
Hei, har ganske lyst på en bedside crib denne gangen, da jeg ikke var så glad i å ha babyen oppi sengen sist, men vil ha den nærme :) Virker så greit i forbindelse med amming [emoji846] Noen erfaringer? Har sett litt på Chicco next to me og synes de ser ganske grei ut. Ser ut som en kan få dem på Finn for en grei pris også [emoji846]
 
Enig med deg og har kjøpt Troll Bedside crib. Var heller ikke så glad å ha baby i senga sist, men fint å ha dem i nærheten :)
 
Det var på topp 5 lista mi over gode kjøp sist! Helt supert, babyen er rett der uten å være oppi senga. Lett å flytte baby mellom sengene ved amming og lett å bare strekke ut en hånd for å kose [emoji173]️ anbefales!
 
Har ingen erfaring men skal definitivt ha en slik denne gangen. Likte heller ikke å ha baby i senga hele natta og klarte aldri å slappe av. Brukte sprinkelseng med første men den tok så stor plass og det ble veldig tungvint når jeg selv skulle ut av sengen på natta.
Men jeg er så usikker på hvilken jeg skal velge... chicco eller troll typen. Heller mer mot troll for øyeblikket.
 
Kjøpte nettopp chicco på finn, virker veldig praktisk! Syns kanskje troll sin er penere, men et pluss at chicco sin kan brukes til reiseseng, og virker litt lunere. Troll sin har heller ikke noe måte å feste sengen til vår, med stropper sånn som med chicco. Men den er for høy for sengen vår, så må enten kjøpe lavere pen på sengen eller kjøpe annen seng..
 
Har noen prøvd denne? Har sett på den og Troll, de virker ganske like.
 

Vedlegg

  • EA8388EE-C02A-47CB-9BA8-278D56817D2A.png
    EA8388EE-C02A-47CB-9BA8-278D56817D2A.png
    396,9 KB · Visninger: 119
Har troll bedside crib, er veldig fornøyd :)
 
Jeg har tenkt på en bedside crib pga ryggproblemer. Jeg liker ikke helt utseendet på de som finnes, så jeg har lurt litt på om jeg skal prøve meg på en hack av sprinkelseng. Har funnet noen oppskrifter på nett hvordan det kan gjøres, men må se om jeg får det til og om det føles trygt. Både jeg og mannen er ganske handy, så det burde gå.
 
Jeg har tenkt på en bedside crib pga ryggproblemer. Jeg liker ikke helt utseendet på de som finnes, så jeg har lurt litt på om jeg skal prøve meg på en hack av sprinkelseng. Har funnet noen oppskrifter på nett hvordan det kan gjøres, men må se om jeg får det til og om det føles trygt. Både jeg og mannen er ganske handy, så det burde gå.

Venninna mi og typen har lagd bedside crib ved hjelp av Ikea sprinkelseng. Fungerer kjempefint :)
 
Dere som har troll, er den enkel å ta opp og ned. Sett på en i butikken men den var jo sinnsykt hard å få opp igjen. Vil jo kunne ta opp siden etter amming feks.
 
Bare ett tips [emoji4]
Sist gang kjøpte vi sprinkelseng fra ikea. Vi kunne ta av ene siden. Og festet den inn til vår egen med en tvinge, sov slik første året før eget soverom [emoji4]
 
Har Chicco og er storfornøyd :D
Jenta vår sover godt i den!
Bruker den nå som reiseseng også da vi er på påskeferie :)
 
Vi gjorde om sprinkelsenga til bedside når han vokste ut av chicco next to me. Så kanskje Du kan gjøre det isteden for å.kjøpe bedside?
 
Hei, har ganske lyst på en bedside crib denne gangen, da jeg ikke var så glad i å ha babyen oppi sengen sist, men vil ha den nærme :) Virker så greit i forbindelse med amming [emoji846] Noen erfaringer? Har sett litt på Chicco next to me og synes de ser ganske grei ut. Ser ut som en kan få dem på Finn for en grei pris også [emoji846]
Vi har hatt den til vår. Og kjenpefornøyd. Valgte bort chicco sin siden jeg følte stoffet kom til å bli tungt å vaske hele tiden med gulp og sånt. Har fått gulpeunger :p da var det kjekt å heller ha troll sin i treverk
 
Vi gjorde om sprinkelsenga til bedside når han vokste ut av chicco next to me. Så kanskje Du kan gjøre det isteden for å.kjøpe bedside?

Kanskje, men vet ikke om det går med den sengen vi har, og er ikke så handy [emoji38] Fant foresten en på Finn som var ganske billig, men får ikke noe svar fra selgeren [emoji13][emoji30]
 
Kanskje, men vet ikke om det går med den sengen vi har, og er ikke så handy [emoji38] Fant foresten en på Finn som var ganske billig, men får ikke noe svar fra selgeren [emoji13][emoji30]
Vi tok av ene siden på sprinkelsenga, heva bunnen så den er på nivå med vår seng. Vi har rammemadrass så for å stroppe den fast måtte vi stroppe rundt madrassen.
 
Back
Topp