Bedside crib kjøpt :D

Nanakorobi Yaoki

Forumet er livet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
kjekt med varsel fra prisjakt altså!

Bestemte meg for en god stund siden å kjøpe denne, men den har kostet 2000kr fram til nå. Hadde skrevet e-postadressen min inn på prisjakt og fikk e-post i dag om at den var satt ned 500kr. 99kr for hjemlevering i tillegg, så da slo jeg til :)

https://www.barnashus.no/bedside-crib-two.html

Første «ordentlige» innkjøpet :)
 
Så kjekk! Vurderer å gå til innskaffelse av en sånn jeg også da :D

Vet du om det går an å lukke den siste grinda hvis man ønsker? Eller går det kanskje ikke an når bedside criben er festa til senga?
 
Så kjekk! Vurderer å gå til innskaffelse av en sånn jeg også da :D

Vet du om det går an å lukke den siste grinda hvis man ønsker? Eller går det kanskje ikke an når bedside criben er festa til senga?
Jeg har bare kjøpt en vanlig sprinkelseng, der en kan ta av den ene siden. Så har jeg en sånn plant fra ikea som monteres nederst slik at den holdes sammen. Helt genialt, og kan bruke sengen til ungen ikke lenger trenger sprinkelseng.
 
Så kjekk! Vurderer å gå til innskaffelse av en sånn jeg også da :D

Vet du om det går an å lukke den siste grinda hvis man ønsker? Eller går det kanskje ikke an når bedside criben er festa til senga?
Den er veldig kjekk :) Eneste som er høy nok til senga vår av bedside-cribene også (ca 60cm madrasshøyde). Tenker at vi kan ta opp den veggen og trille den ut på stua på dagtid.

Vanlig sprinkelseng har vi fra første, men den er jo mye større, og dessuten passer ikke madrasshøyden til madrassen vår. Og den kan ikke trilles ut i stua. Så vi synes det er verdt å invesitere i en bedside-crib som kan alt det :)

Vil kanskje tro du må dra den ørlite ut fra senga for å klare å ta opp grinda?
 
Ja, to ganger.. seng nummer 3 står på hytta og blir ikke flyttet/demontert igjen for det tåler den ikke[emoji20]
Den sprakk også opp, akkurat slik som de andre vi hadde fått, men det gikk 6 mnd før det skjedde med den siste..[emoji849]
Å nei.. da burde dere fått det refundert! Altså få pengene igjen som plaster på såret OG beholde senga. Synes jeg.. hva slags seng er det? Sprinkelseng?
 
Vi har kjøpt samme, men vi kjøpte brukt fra naboen. Sparte mye penger på det :)

Den var ikke sprukket opp og de har jo bukt den noen mnd :)
 
Å nei.. da burde dere fått det refundert! Altså få pengene igjen som plaster på såret OG beholde senga. Synes jeg.. hva slags seng er det? Sprinkelseng?

Ja, det var sprinkelsengen med sånn krone på hodeenden [emoji85]
Ble skikkelig keen på å kjøpe den du har kjøpt nå, men jeg tør ikke pga at det er samme merket [emoji23]
Det kan jo selvfølgelig hende vi var maks uheldig sist da, men [emoji848]
 
Ja, det var sprinkelsengen med sånn krone på hodeenden [emoji85]
Ble skikkelig keen på å kjøpe den du har kjøpt nå, men jeg tør ikke pga at det er samme merket [emoji23]
Det kan jo selvfølgelig hende vi var maks uheldig sist da, men [emoji848]
Jeg googla troll bedside crib erfaringer, og virker som de fleste som har den er fornøyd. Nå er den uansett bestilt så da får det gå som det går :p :)

Høres ut som om dere var veldig uheldige ja :( Men skjønner godt at dere er skeptisk til merket etter det
 
Vi har kjøpt samme, men vi kjøpte brukt fra naboen. Sparte mye penger på det :)

Den var ikke sprukket opp og de har jo bukt den noen mnd :)
Så bra! Vi har ikke bil, så jeg gidder ikke kjøpe sånne store ting brukt. Orker ikke slepe med meg på offentlig transport. Så når denne kunne leveres inn døra vår for 99kr tenkte jeg jippi. Er jo tung bare å drasse med seg hjem fra postkontoret :p :)
 
Så bra! Vi har ikke bil, så jeg gidder ikke kjøpe sånne store ting brukt. Orker ikke slepe med meg på offentlig transport. Så når denne kunne leveres inn døra vår for 99kr tenkte jeg jippi. Er jo tung bare å drasse med seg hjem fra postkontoret :p :)

Det skjønner jeg veldig godt!
Her var det jo kortere å hente hos naboen en på postkontoret :p
 
Vi har nettopp kjøpt akkurat samme med madrass til 400kr!!! Tredje brukeren, men følte virkelig st det var et kupp!! Ett par hakk her og der, men nesten like fin som ny. :p

Som sagt tredje brukeren blir oss og den er ikke sprekt en plass altså!! :)
 
Vi kjøper brukt av en venninne. 700 kroner for bedside crib med madrass brukt av ett barn, i 6 mndr. Men har lest at man ikke skal bruke madrasser brukt av andre, så vi kjøper nok en ny uansett. Har lest at aerosleep skal være veldig bra, men gosh - så dyr.

Ligger forresten mange Troll bedside cribs på finn til ca 1000 kroner, flere av de ser ut som de er i god stand. Men herlig med nytt og ubrukt da :)
 
Vi kjøper brukt av en venninne. 700 kroner for bedside crib med madrass brukt av ett barn, i 6 mndr. Men har lest at man ikke skal bruke madrasser brukt av andre, så vi kjøper nok en ny uansett. Har lest at aerosleep skal være veldig bra, men gosh - så dyr.

Ligger forresten mange Troll bedside cribs på finn til ca 1000 kroner, flere av de ser ut som de er i god stand. Men herlig med nytt og ubrukt da :)
Praktisk å spare penger :) Vi har ikke bil. Så 1600 for å få den levert inn døra (1500 for senga og 99kr for levering inn døra) synes vi var veldig deilig. Vi har funnet ut at vi sparer mer på å ikke ha bil enn vi bruker på å kjøpe sånne ting ny uansett :p Men jeg har kjøpt brukt barnevogn da :) 2017-Emmaljunga Mondial som kun var brukt 10 ganger, så helt ny ut, fikk den for 7500 (ny pris er 11500!). Og da var jeg så heldig at de leverte den til meg på jobben min :) også tok jeg den med hjem på toget. ❤️
 
Back
Topp