Bbhugme!

Så bra, bestilte du på nett? Hvor i så fall?

Bestilte på bbhugme.no men syns det var lang leveringstid.. tok 14 dager fra jeg bestilte til jeg fikk den, men så bor jeg på Sunnmøre da.. kanskje det har noe å si?

Ser de har de på barnashus, babyshop og jollyroom blandt annet[emoji4] kanskje raskere levering på noen av de[emoji4]
 
Har også sett noe.liknende på eBay men usikker på hvordan kvaliteten er i forhold.
 
Kjøpte min på babycomfort. Er helt avhengig. Bruker den i sofaen når jeg slapper av (nesten hele dagene pga kvalme og utmattelse) og i senga når jeg sover [emoji108]
 
Dro min ut i går etter å ha fått positiv test på fredag ;) fantastisk god! Er ikke øm i bekkenet enda, men sover mer urolig og da er den god å ha.
 
Var det ikke noen som skrev i en tidligere tråd om tilbud på disse? Har veldig lyst på, men vil gjerne ha på tilbud[emoji28]
 
Var det ikke noen som skrev i en tidligere tråd om tilbud på disse? Har veldig lyst på, men vil gjerne ha på tilbud[emoji28]

Vet at Babybanden ofte har "Puppefredag" eller hva det nå heter, og da har dem bl.a. ammeputer på tilbud. Bare meld deg på nyhetsbrev fra fra dem, Babyshop, Barnas Hus o.l., så får du se når dem evt. kommer på tilbud.

Appen "Preglife" gir deg også noe rabatt på Babyshop. :)
 

Vedlegg

  • Preglife.jpg
    Preglife.jpg
    104,3 KB · Visninger: 52
Sniker fra desember.

Jeg er helt enig, den er helt fantastisk! Jeg har brukt den hver natt (og hver dag i sofaen på dagtid) siden uke 16 og jeg skjønner ikke hvordan jeg skulle ha klart meg uten :) Den er verdt hver krone og litt til!
 
Back
Topp