Bbhugme

Tananka

Glad i forumet
Kom meg endelig til kiropraktor på onsdag for å sjekke opp smertene. Hadde en låsning på ene siden av bekkenet som hadde ført til en vridning av bekkenet som fortsatte opp i ryggraden - nå ser jeg frem til å få løsnet det :)

Men der fikk jeg prøve multiputen bbhugme - oh my den var god!! Skal tilbake idag og lurer på å kjøpe en :) har bursdag om et par uker så er en fin gave til meg selv :p andre som har prøvd puta?


Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)
 
Aldri hørt om.. Hva er den til? :)
 
Det er en slik lang pølse som stabiliserer når man ligger :) lang nok tll å ha under hodet og mellom beina. Så kan den knytes i endene, rundt kroppen for ammepute, eller at babyen kan ligge oppi, eller gravidmagen oppi slik vi kan ligge på magen! :) slikkelig myk og god :)

Utviklet av norske kiropraktorer


Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)
 
Det er en slik lang pølse som stabiliserer når man ligger :) lang nok tll å ha under hodet og mellom beina. Så kan den knytes i endene, rundt kroppen for ammepute, eller at babyen kan ligge oppi, eller gravidmagen oppi slik vi kan ligge på magen! :) slikkelig myk og god :)

Utviklet av norske kiropraktorer


Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)


Hmm! Har hørt mye om den... Ønske meg den til Jul ? :)
 
Hmm! Har hørt mye om den... Ønske meg den til Jul ? :)


Godt juleønske det! :) skal inn til time nå så kanskje jeg kommer ut med ei pute :p


Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)
 
Det er en slik lang pølse som stabiliserer når man ligger :) lang nok tll å ha under hodet og mellom beina. Så kan den knytes i endene, rundt kroppen for ammepute, eller at babyen kan ligge oppi, eller gravidmagen oppi slik vi kan ligge på magen! :) slikkelig myk og god :)

Utviklet av norske kiropraktorer


Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)
Ooh. Høres bra ut :)
 
Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe den som ammepute, men så fant jeg ut at den var litt dyr. Så da ble det heller doomoo large som jeg kjøpte på salg :) Den er jeg super fornøyd med
 
Kom meg endelig til kiropraktor på onsdag for å sjekke opp smertene. Hadde en låsning på ene siden av bekkenet som hadde ført til en vridning av bekkenet som fortsatte opp i ryggraden - nå ser jeg frem til å få løsnet det :)

Men der fikk jeg prøve multiputen bbhugme - oh my den var god!! Skal tilbake idag og lurer på å kjøpe en :) har bursdag om et par uker så er en fin gave til meg selv :p andre som har prøvd puta?


Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)
Bra at du kom deg dit. Kroppen "finner" på så mye rart. Puta har jeg aldri hørt om.
 
Ble pute på meg. Fornøyd sambo :p minstejenta koste seg med puta under barnetv idag :)


Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)
 
Back
Topp