Bbhugme som ammepute

Mymlen93

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Funker den store bbhugme puta som ammepute synst dere ?
 
(Beklager så mange postinger, nettet hang seg akkurat da jeg trykket send og får ikke til å slette...)
 
Elsker den! Bruker den daglig. <3
 
Helt fantastisk under svangerskapet og verdt hver krone. Som ammepute syns jeg den var totalt ubrukelig
 
Har akkurat samme erfaring. Kjøpte cosyfix ammepute istedenfor og likte den mye bedre.
Ja den har eg kun hørt bra ting om, men den er jo så himla dyr, og bbhugme var jo ikke akkurat billig heller [emoji28]
 
Ja den har eg kun hørt bra ting om, men den er jo så himla dyr, og bbhugme var jo ikke akkurat billig heller [emoji28]

Nei billig er de ikke. Nå hadde jeg ikke fått sovet hvis jeg ikke hadde bh hugme så den var verdt hver krone uansett. Fikk ammeputer i barselgave. Nå har jeg to barn så fordelt på begge barna blir prisen mindre :pDu kan jo se på Finn om du finner noen brukte cosyfix?
 
Kan til nøds brukes. Men bruker sjeldent ammeputen vi har heller. Likevel ligger bbhugme i sengen fortsatt, 11 uker etter fødsel. Uunnværlig da bekkenproblemer ikke akkurat går 100 prosent vekk etter fødsel når de har vært så ille.. Sover ofte med den.
 
Nei. Ble for stor og slapp.
 
Nei billig er de ikke. Nå hadde jeg ikke fått sovet hvis jeg ikke hadde bh hugme så den var verdt hver krone uansett. Fikk ammeputer i barselgave. Nå har jeg to barn så fordelt på begge barna blir prisen mindre :pDu kan jo se på Finn om du finner noen brukte cosyfix?
Ja detter er min andre(sikkert siste) derfor eg er litt sånn iffen på å bruke mye penger på noe sånt [emoji14] sist hadde eg en ubrukelig ammepute så den kasta eg [emoji28]
 
Ja detter er min andre(sikkert siste) derfor eg er litt sånn iffen på å bruke mye penger på noe sånt [emoji14] sist hadde eg en ubrukelig ammepute så den kasta eg [emoji28]
Jeg prøvde cosyfix og følte ikke den var verdt pengene heller. Noen litt faste sofaputer derimot funka fjell [emoji23]
 
Fungerte ypperlig som ammepute for meg. Brukte bare den hele ammeperioden (til ungen var stor nok til å sitte uten). Må stramme den inn så den ikke er for slapp da. Jeg knyta trekket så den ble passe fast.
Sov også med den i over 2 år, ble helt avhengig ;) hadde ikke fått sove uten i svangerskapet. Brukte den som ryggstøtte ved amming i senga.
 
Har akkurat samme erfaring. Kjøpte cosyfix ammepute istedenfor og likte den mye bedre.
Super gravidpute, syntes den var litt stor som ammepute. Cosyfix var bare rar.... Endte med å bruke vanlige sofaputer [emoji28]
 
Ja den har eg kun hørt bra ting om, men den er jo så himla dyr, og bbhugme var jo ikke akkurat billig heller [emoji28]

Er det én ammepute som er verdt penga, så er det cosyfix. Jeg styra og slet den første måneden, men alt gikk bedre etter at puta kom i hus. Ligger oftest alltid noen ute på Finn også, som regel pent brukte, da det er størst behov for den de 4-5 første månedene :)
Når det er sagt - vi har alle forskjellige pupper, babyer og behov. Ulempen er bare at du må ha babyen og melkepuppene for å finne ut hva som passer dere. Men det er ikke uten grunn at cosyfix er å finne på veldig mange barselavdelinger :)
 
Back
Topp