bbhugme-ammepute

MammaKaos

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Noen som har erfaring med bbhugme-ammepute? Hva synes dere om den? Lurer på å kjøpe meg en slik en, men den er så dyr så det hadde vært greit å høre med noen som har erfaringer med den først :)
 
Jeg har den og syns det var skikkelig verdt pengene. Den er fantstisk rett og slett, og jeg tror den blir super som ammepute også. Sover mye bedre med den, og den gir god avlastning til bekkenet føler jeg. Mannen har til og med kommentert at jeg sover mye roligere og tyngre etter at jeg fikk den :p
 
Jeg har den og syns det var skikkelig verdt pengene. Den er fantstisk rett og slett, og jeg tror den blir super som ammepute også. Sover mye bedre med den, og den gir god avlastning til bekkenet føler jeg. Mannen har til og med kommentert at jeg sover mye roligere og tyngre etter at jeg fikk den :p

Det var akkurat det jeg håpet å høre! Sover så dårlig om nettene for tiden, og tror at en ordentlig pute kunne hjulpet meg :)

Ser du for deg at den vil egne seg som ammepute for tvillinger? Er den stor nok til det tror du? Skjønner at dette ikke er noe du vanligvis tenker på altså! :p
 
Det var akkurat det jeg håpet å høre! Sover så dårlig om nettene for tiden, og tror at en ordentlig pute kunne hjulpet meg :)

Ser du for deg at den vil egne seg som ammepute for tvillinger? Er den stor nok til det tror du? Skjønner at dette ikke er noe du vanligvis tenker på altså! :p

Den er ganske stor, så jeg ser for meg at det må gå fint? Vanskelig å svare på.. Til førstemann hadde jeg en vanlig ammepute og den var jo myyye mindre enn denne (og elendig syns jeg). Føler at bbhugme har god kvalitet. Jeg kjøpte den på jordmorbutikken.no, du kan jo sende de en mail og spørre om de tror den funker for tvillingamming? Så spennende med to forresten, gratulerer!
 
Den er ganske stor, så jeg ser for meg at det må gå fint? Vanskelig å svare på.. Til førstemann hadde jeg en vanlig ammepute og den var jo myyye mindre enn denne (og elendig syns jeg). Føler at bbhugme har god kvalitet. Jeg kjøpte den på jordmorbutikken.no, du kan jo sende de en mail og spørre om de tror den funker for tvillingamming? Så spennende med to forresten, gratulerer!
Takk! Er kjempegøy å vente to! :D Ja, har sett litt på størrelsen på den i forhold til andre ammeputer og synes den ser veldig stor ut i forhold til mange andre. Håper derfor at den egner seg til tvillinger ;) Takk for tips, det var en god idè! Skal sende dem en mail! :)
 
Jeg har den også, og er strålende fornøyd! Helt enig med hufsetufsa, jeg sover MYE bedre! Har også litt mindre vondt i bekken/rygg, men det har svingt litt hele tiden så der kan jeg ikke si sikkert at det er puta, men den anbefales altså :)

Jeg vil også tro den kan funke som ammepute til tvillinger, men hør med dem for sikkerhets skyld :)
 
Jeg har den også, og er strålende fornøyd! Helt enig med hufsetufsa, jeg sover MYE bedre! Har også litt mindre vondt i bekken/rygg, men det har svingt litt hele tiden så der kan jeg ikke si sikkert at det er puta, men den anbefales altså :)

Jeg vil også tro den kan funke som ammepute til tvillinger, men hør med dem for sikkerhets skyld :)
Takk for svar! :) Godt å høre at flere er fornøyde, tror nok jeg kommer til å satse på denne! Jeg håper den kan hjelpe meg til å sove bedre om nettene, er så slitsomt å ikke sove ordentlig.

Har funnet noen bilder av den i bruk som tvillingammepute, og jeg synes den ser stor nok ut til det :) Tror nesten bare jeg kjøper den og prøver!
På disse bildene ser det jo ut som den er stor nok til tvillinger:
1830-e727a69d57efb65e3f98560bf2872a1e.jpg

1831-5eb075b69d5843885518fba81a6f0875.jpg

1829-99bd318426b3793e6afe1283424b2be5.jpg
 
Jeg har kjøpt den. Får litt rabatt hvis du kjøper den gjennom Tviliingforeldreforeningen. Ikke brukt den noe særlig til nå, men tror den kommer til å bli gull verdt utover i svangerskapet og når twinsa kommer :)
 
Jeg har kjøpt den. Får litt rabatt hvis du kjøper den gjennom Tviliingforeldreforeningen. Ikke brukt den noe særlig til nå, men tror den kommer til å bli gull verdt utover i svangerskapet og når twinsa kommer :)
Ja, jeg oppdaget (etter at jeg hadde startet denne tråden) at den var til salgs hos Tvillingforeldreforeningen ;) Men det var bare 10% avslag på den, og det får vi jo på alle kjøp hos Babyshop ved å vise medlemskortet hos TFF uansett, så tror jeg bare stikker innom Babyshop og kjøper den. Da får jeg jo den med meg hjem i dag ;)
 
Sniker fra juni 2016. :) Har noen av dere fått testet bbhugme som ammepute nå? Hva synes dere?
 
Sniker fra juni 2016. :) Har noen av dere fått testet bbhugme som ammepute nå? Hva synes dere?

Jeg kjøpte den da jeg var gravid og ikke kunne finne god sovestilling om natta. Den ble en følgesvenn de siste 3mnd av svangerskapet (lå med den mellom beina, langs siden og med hode på toppen). Helt himmelsk å sove med :) den ble også brukt i tiden etter at jr kom til å ligge sammen med i senga. Fikk ikke til ammingen her, så den ble aldri brukt som ammepute, men var absolutt verdt investeringen uansett!!
 
Sniker fra juni 2016. :) Har noen av dere fått testet bbhugme som ammepute nå? Hva synes dere?
Sååå verdt det i forhold til sovinga under svangerskapet!! Som ammepute så brukte jeg den mye i starten, og den er veldig god! Men etterhvert så gidda jeg bare ikke ta den i bruk, fordi lille spiste lite men ofte, så det ble bare styr å ta den fram og rigge til hele tiden :) Men som sagt veldig god når man tar den i bruk, så verdt pengene her også, vil jeg påstå :)
 
Sniker fra juni 2016. :) Har noen av dere fått testet bbhugme som ammepute nå? Hva synes dere?

Det er en veldig god ammepute, men hadde utvilsomt best verdi i svangerskapet :p Så hvis du vurderer den, kjøp den med en eneste gang :p

Det som er så fint med den er at baby synker ned i den, men uten at man mister støtten under babyen. Hvis det er noe å utsette på den er at den er veldig stor og blir etterhvert tungvint å bruke som Bærren92 også nevnte.
 
Jeg bruker puta hver dag selv om jeg ikke ammer. Mini er 5 måneder, og vi bruker den til det meste. Har den under armen når hun får flaske, bretter den sånn at hun kan ligge oppi den, og når hun har lagt seg for kvelden ligger vi voksne på den i sofaen:p
 
Jeg bruker puta hver dag selv om jeg ikke ammer. Mini er 5 måneder, og vi bruker den til det meste. Har den under armen når hun får flaske, bretter den sånn at hun kan ligge oppi den, og når hun har lagt seg for kvelden ligger vi voksne på den i sofaen:p
Høres ut som det var et godt kjøp :)
 
Jeg har ikke brukt den så mye som jeg trodde på forhånd! Brukte den masse i graviditeten for å få en god sovestilling, og der er den helt super! Men har ikke brukt den så mye til amming. Synes mini synker for mye ned og vi får en dårlig stilling utover i ammingen, selv om jeg knytter den tett, så jeg er sånn medium fornøyd. Og la oss ikke glemme den koster en del...
 
Jeg har ikke brukt den så mye som jeg trodde på forhånd! Brukte den masse i graviditeten for å få en god sovestilling, og der er den helt super! Men har ikke brukt den så mye til amming. Synes mini synker for mye ned og vi får en dårlig stilling utover i ammingen, selv om jeg knytter den tett, så jeg er sånn medium fornøyd. Og la oss ikke glemme den koster en del...
 
Back
Topp