BB hug me - yey or ney?

Blue_

Gift med forumet
Brukte ikke noe ammepute med første. Men hadde en drøss puter i senga. Så vurderer om det er verdt det...

Dere som har kjøpt er dere fornøyde? Og hvorfor?
 
Veldig fornøyd med den mens jeg var gravid og lå u skje med den om natta:)
men har nesten ikke brukt den som ammepute... synes babyen fort ble liggende mellom meg og puta isteden for å bli holdt oppe.. hadde jeg hatt behov for ammepute hadde jeg kjøpt cozyfix i steden.;)
 
Veldig fornøyd med den mens jeg var gravid og lå u skje med den om natta:)
men har nesten ikke brukt den som ammepute... synes babyen fort ble liggende mellom meg og puta isteden for å bli holdt oppe.. hadde jeg hatt behov for ammepute hadde jeg kjøpt cozyfix i steden.;)

Er nettopp det, klarte meg helt fint uten ammepute sist. Men den ser så god ut og ha i senga ;)
 
Jeg synes den var gull! Både om natten de siste månedene i graviditeten og ved amming de første månedene. Spesielt på natten, da lå jeg med hodet på ene enden og resten lå bak la ryggen min slik at den støttet meg opp når jeg lå sidelengs og ammet. Men brukte den også om dagen, men passet på å legge den stramt rundt kroppen. Hadde da to ledige hender under ammingen :)
 
Åh jeg hadde ikke klart meg uten! Jeg har sovet med den hele svangerskapet og vet ikke om jeg kommer til å klare å pakke den bort når ammetiden er over hehe! Puten er skyld i at jeg fremdeles sover godt i uke 35!
 
YEY! Om jeg kun fikk velge 1 ting, hadde det vært denne. Lille er straks 1 år og den brukes hver natt. Til og med mannen har lyst på sånn pute :)
 
Yey ! Men brukte den lite som ammepute, bare noen få uker. Jeg foretrekker ingen puter når jeg ammer, dessuten bruker jenta mi sånn 3-5 min på å spise om gangen, så ikke nødvendig med støtte. Men bb hugme er det beste jeg kunne hatt å sove med under graviditeten, vet ikke hvordan jeg skulle overlevd!
 
Veldig fornøyd med den mens jeg var gravid og lå u skje med den om natta:)
men har nesten ikke brukt den som ammepute... synes babyen fort ble liggende mellom meg og puta isteden for å bli holdt oppe.. hadde jeg hatt behov for ammepute hadde jeg kjøpt cozyfix i steden.;)

CozyFix er gull! :)
 
Et lite tips:
Ta med BB puta på fødeavdelingen. Det gjorde jeg. Var UTROLIG god å ha i den jævlige senga. Støttet SÅ godt at man fant behagelige liggestillinger :)
 
Åh, nå fikk jeg også lyst på en sånn [emoji7] Men jeg er avhengig av å ha en god ammepute først og fremst.
 
YEY! Beste kjøpet i svangerskapet :)
 
Har søkt mye på nett og det virker som at den er mest brukt under svangerskap, men kanskje ikke den beste ammeputen? for selve amming ser jeg de snakker varmt om Cozyfix ammepute. Har kjøpt en brukt selv og den virker veldig god, kan feste den godt slik at du kan reise deg opp og gå med den og den sitter godt! Nå gjenstår det bare å prøve den ordentlig når lillegull kommer. Ofte lest at bbhugme ikke lar seg feste like godt.
 
Yey, den gjorde at jeg fikk noe søvn overhode sist jeg var gravid! Elsket den. Den er godt plassert i senga denne gangen også selv om jeg nå er tidlig i svangerskapet. Jeg sover i utganspunktet på magen så ved å ligge skrått på den fikk jeg fremdeles ligget delvis på magen/siden uten å få vondt i rygg og skuldre. Synes derimot den var elendig som ammepute. Der vil jeg heller anbefale cozyfix
 
Yey Yey Yey! Fantastisk i svangerskapet og elsker den fortsatt nå 5mnd ut i amming. Den er så tilpasningsdyktig ettersom barnet vokser, kan brukes i alle ammestillinger og er perfekt som mammapute såvel som ammepute :)
 
10 ganger Yey!! Redda meg i svangerskapet! Jeg brukte den som ammepute også de første ukene og den funka fint hvis jeg bare knytta den rundt meg :) lille sovnet ofte oppå den også :)
 
Brukte ikke noe ammepute med første. Men hadde en drøss puter i senga. Så vurderer om det er verdt det...

Dere som har kjøpt er dere fornøyde? Og hvorfor?

jeg elsker bb hugeme puten fordi du kan velge hvor fast/slapp du vil at den skal være og den er bare sååå deilig og behagelig.
 
Den er på salg nå til litt over 1000 kr på babybanden.no. Legg til rabattkode Handlekurv100 så får man ytterligere rabatt. Gratis frakt :) Jeg bestillte den i går og nå er den på vei [emoji7]
 
Back
Topp