Bassengtrening

Stikker91

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
Noen som går på dette?
På grunn av bekkenløsning eller andre plager?
Med henvisning fra lege eller uten?
 
Skal teste det ut på mandag, spent på hvordan det er [emoji846]

Uten henvisning, er gjennom kommunen.
 
Skal teste det ut på mandag, spent på hvordan det er [emoji846]

Uten henvisning, er gjennom kommunen.
Gi beskjed om hvordan det var etterpå[emoji3] Er veldig nysgjerrig på akkurat dette.

Får du det dekt eller må du betale for det?
Her mener jeg det er et tilbud på lokal sykehuset, men er usikker...
 
Gi beskjed om hvordan det var etterpå[emoji3] Er veldig nysgjerrig på akkurat dette.

Får du det dekt eller må du betale for det?
Her mener jeg det er et tilbud på lokal sykehuset, men er usikker...
Det skal jeg [emoji5]

Det koster 1000kr per semester, men er stengt hele skoleferien så får bare gått der 4 ganger. Så da betaler jeg bare en liten sum, sikkert et par hundre kroner eller noe for de 4 gangene [emoji846]
 
Det skal jeg [emoji5]

Det koster 1000kr per semester, men er stengt hele skoleferien så får bare gått der 4 ganger. Så da betaler jeg bare en liten sum, sikkert et par hundre kroner eller noe for de 4 gangene [emoji846]
Det var ikke noe å si på prisen da[emoji4]
 
Har ikke tenkt meg på noe organisert bassengtrening, men fikk anbefalt av jordmor å prøve å svømme pga bekkenet så tenker gjøre det:)
 
Har ikke tenkt meg på noe organisert bassengtrening, men fikk anbefalt av jordmor å prøve å svømme pga bekkenet så tenker gjøre det:)
Fornuftig[emoji6]

Gi beskjed om du synes det bedrer bekken plagene![emoji4]
Hst selv vært en tur i bassenget, men blir lite med svømming på meg når har med 4-åringen [emoji85]
 
Har ikke tenkt meg på noe organisert bassengtrening, men fikk anbefalt av jordmor å prøve å svømme pga bekkenet så tenker gjøre det:)
Sikkert dumt spørsmål men hva slags svømming er lurt å gjøre? Svømmetak/svømmeteknikk heter det kanskje? Sa hun noe om det? [emoji5]
 
Fornuftig[emoji6]

Gi beskjed om du synes det bedrer bekken plagene![emoji4]
Hst selv vært en tur i bassenget, men blir lite med svømming på meg når har med 4-åringen [emoji85]

Hihi ser den altså! :hilarious:
Ikke bare å svømme avgårde der, men er sikkert godt for bekkenet å være i basseng og få den motstanden man får med å gå og bevege seg i vann:)
Jordmor sa at jeg måtte forvente meg at det kunne bli værre før det ble bedre, så skal prøve meg litt på gåturer i skogen først:)
 
Sikkert dumt spørsmål men hva slags svømming er lurt å gjøre? Svømmetak/svømmeteknikk heter det kanskje? Sa hun noe om det? [emoji5]
Ingen spørsmål er dumme:)
Hun sa ikke noe om teknikk, men sa at det var det å svømme i vann, med det å bruke andre muskler enn vi vanligvis bruker med den motstanden og støtten som vann gir. Og så svømme rolig slik man ikke føler det er ubehagelig. Har lest at mange synes det er godt å ligge å flyte også, kan være gøy å prøve:)
Og så sa hun at man kunne forvente seg å bli dårligere før man ble bedre, at man ikke må gi opp om det skjer:)
 
Hihi ser den altså! :hilarious:
Ikke bare å svømme avgårde der, men er sikkert godt for bekkenet å være i basseng og få den motstanden man får med å gå og bevege seg i vann:)
Jordmor sa at jeg måtte forvente meg at det kunne bli værre før det ble bedre, så skal prøve meg litt på gåturer i skogen først:)
Det var veldig deilig å bare være i vannet[emoji4] men mange timer ble det ikke nei[emoji23] Men litt egen tid i basseng uten barn hadde kanskje gjort susen[emoji108]
Kan være lurt å starte å gå turer i skogen ja[emoji4] Jeg har gått noen turer i nabolaget med flere pauser underveis er det ingen problemer med å gå[emoji4] på jobb er det verre, har ikke tid til å ta mange pauser når skal gå en strekning[emoji85]
 
Skulle gjerne gjort, men har ikke klart å finne noe i nærheten
 
Ingen spørsmål er dumme:)
Hun sa ikke noe om teknikk, men sa at det var det å svømme i vann, med det å bruke andre muskler enn vi vanligvis bruker med den motstanden og støtten som vann gir. Og så svømme rolig slik man ikke føler det er ubehagelig. Har lest at mange synes det er godt å ligge å flyte også, kan være gøy å prøve:)
Og så sa hun at man kunne forvente seg å bli dårligere før man ble bedre, at man ikke må gi opp om det skjer:)
Ok, spent på hva de sier på mandag, regner med man kan få litt tips til øvelser og slikt der [emoji5] Er nærmest tortur å sitte på jobbstolen om dagen så hadde vært fint om noe kunne hjulpet mot vondtene. [emoji1]
 
Ok, spent på hva de sier på mandag, regner med man kan få litt tips til øvelser og slikt der [emoji5] Er nærmest tortur å sitte på jobbstolen om dagen så hadde vært fint om noe kunne hjulpet mot vondtene. [emoji1]

Du får dele om du får noen gode tips:) Håper noe hjelper snart og at det ikke blir værre
 
Hun som hadde bassengtreningen kunne ikke så mye om gravide, men fikk tips om å sykle med en sånn flytepølse mellom beina ift ryggvondtene [emoji5] Svømte ellers bare vanlig og fikk tøyd litt, og var ganske øm etterpå [emoji28] skal be fysio om litt flere øvelser på neste time hos henne, satser på hun har noe på lur [emoji5]
 
Back
Topp