Barnevogn

Skal bruke vognen vi kjøpte ny til storebror, Emmaljunga Edge duo. Har også en emmaljunga city cross til bhg etter han, og en babyzen yoyo som trille[emoji4]
 
Hvilke krav har dere til barnevogn når dere velger ut den dere skal kjøpe?
 
Vi har tfk joghster twist med multi x bag fra før. Veldig fornøyd med den:)
 
Vi har kjøpt Emmaljunga nxt90f :) veldig fornøyd så langt, det lille jeg har trillet med storebror, gleder meg så til permisjonstid og lange trilleturer igjen, håper virkelig at lillebror også er en vognbaby [emoji170]
 
Hvilke krav har dere til barnevogn når dere velger ut den dere skal kjøpe?
Da vi bor i enden av en forholdsvis bratt grusvei og triller en del på grus og traktorvei. Må vognen funke til slikt. Storebror blir 14,5 mnd ved termin. Så måtte ha en vogn med plass til han også
 
Hvilke krav har dere til barnevogn når dere velger ut den dere skal kjøpe?
At bagdelen skulle være stor og god, at den skulle være robust og holde seg godt, at den skulle være ergonomisk å bruke og at den skulle være sikker å bruke når barnet begynner å vismse og vamse oppi den :)
 
extra-bgb-buffalo-bassinet-gm.jpg
 
Har ein urban jungle mountain buggey fra storesøsken. Den er super å trille og lett og legge sammen. Det som er dumt med den er at baggen er liten og at sportsdelen bare vender framover. Har også ei simo som er god som sovevogn. Og mountain buggy søskenvogn så storesøster kan få sitte i vogn ho og.
 
Babyjogger Summit X3[emoji5] Vi sto mellom den og Mountain buggy terrain da vi ville ha en vogn med 3 hjul som er god på grusveier. Håper vi blir fornøgd[emoji6]

Sniker fra juni. Jeg eeeelsker vår babyjogger summit x3. Brukte bugaboo buffalo frem til lille var ca 10-11 mnd, og etter det var det kun summit som ble brukt. Kjøpte den opprinnelig kun som joggevogn, men både lillegutt og vi elsker den så den ble raskt favoritt <3 knall demping, digg med håndbrems, stor kalesje, relativt liten sammenlagt om man tar av hjulene.Eneste som kanskje er litt negativt er at vår har borrelås på tittelukene, som kan bråke litt.. vi hadde ekstra fotbrett til han var ca 1,5, men vet ikke hvor nødvendig det egentlig var. Jeg tror du blir veldig fornøyd!!:D
 
Emmaljunga nxt90! God å trille så langt når vi har prøvd og vi har Bitteliten bil [emoji85]
 
Back
Topp