Barnevogn

Shalala

Flørter med forumet
Marsboerne 20 18
Hvilken barnevogn har dere kjøpt til den lille? :) Her skal lillebror arve storesøster sin Bugaboo buffalo, men det frister å prøve Stokke trailz også!
 
Har en easywalker bagvogn, som vi blir å bruke til lillebror i starten, og så har vi babyjogger city elite med sportsdel. Men må nok ha et søskenbrett som minimum
 
Vi har bestilt Britax Go Big, i ny og forbedret 2018-versjon :) Det var det soleklare valget for oss, etter å ha prøvetrillet og lest og herjet.
 
Vi har Emmaljunga Edge duo etter storesøsteren så den står klar[emoji173]️ ellers har vi kjøpt en babyjogger city elite for å bytte til når vi skal bytte til sportsdelen.
 
Vi har bestilt Britax Go Big, i ny og forbedret 2018-versjon :) Det var det soleklare valget for oss, etter å ha prøvetrillet og lest og herjet.

Britax har så godt rykte! Spent på å høre hva du syns om noen måneder :D
 
Har kjøpt emmaljunga edge duo 2016 modell. Lite brukt. :) elsker den [emoji173]
 
Britax har så godt rykte! Spent på å høre hva du syns om noen måneder :D

Jeg også :p En ting er å prøvetrille i butikken og prøve å legge den inn og ut av vognen i oppholdsvær og uten en hylende baby som stresser en. Da er jo alt lett. Spent på hvordan den er å trille med babyvekt i, og hvor lett det er å legge den sammen når jeg er superstresset og trøtt og i ammetåken.
 
Har en brio happy etter storesøster. Som storebror bruker nå. Men da han nettopp bikket året trengte vi en søskenvogn. Så da ble det tfk twin adventure. Har prøvd den med 3 åringen og 1 åringen, og er superfornøyd.
 
Kjøper trailz brukt, mest pga høyden da jeg har betennelse i ryggen. :) syns ikke det er den peneste vogna, men håper den er praktisk og bra:smiley-angelic001
 
Bugaboo donkey denne gangen (tvillingvogn) [emoji5][emoji1319]
 
Vi kjøpte veldig billig vogn/bilstol pakke på black friday..så ble petite cherie heritage kombi vogn...aner ikke hvordan den vil være å trille,men virker grei( vi bor i Danmark,så er ganske flatt og lite terreng:p)..det er en liten vogn pga vi har mini bil!blir spennende:p
 
Babyjogger Summit X3[emoji5] Vi sto mellom den og Mountain buggy terrain da vi ville ha en vogn med 3 hjul som er god på grusveier. Håper vi blir fornøgd[emoji6]
 
Back
Topp