Barnevogn tråden

Vi får (føler meg så bortskjemt!![emoji20]) Stokke trailz m/ bag og sportsdel + stelleveske og vognpose av mine foreldre. Min far har arbeidet for stokke i 15 år, så de fikk visst noe rabatter![emoji122] vi er begge ganske høye (jeg 176 og han 186) så trenger en vogn som er høy, og kjøper den med terrenghjul, slik vi kan bruke den på noe annet enn kjøpesentre og asfalt.
 
Vi har bestilt Uppababy Vista :D Gleder meg veldig. Den er superpraktisk, god å trille, pluss at man får barnet høyt opp :)
 
Vi har bestilt Uppababy Vista :D Gleder meg veldig. Den er superpraktisk, god å trille, pluss at man får barnet høyt opp :)
Har akkurat kjøpt oss Uppababy Vista vi også!
Var på tilbud, og vi likte den så godt at vi bare måtte ha den! :D
Lett vogn (da vi har høy bil er det ganske viktig), enkel å legge sammen, barnet sitter høyt, bagdelen kan løsnes og løftes med ei hånd (kjekt om andre hånda trengs til å holde storebror;)), adapter til bilstol fulgte med, bag og sittedel kan brukes begge veier, og mange andre smarte løsninger vi setter pris på!
Prøvde å se om det fantes noen brukte, men det var det ikke akkurat nå, så vi slo til på tilbudet!
Storebror har allerede prøvd ut sittedelen og likte den veldig godt!:happy:
 
Vi kommer nok til å gå for Britax go next! :) noen som har erfaring med den? :angelic:
 
Back
Topp