Barnevogn tråden

Ka0802

Forelsket i forumet
Hvilken barnevogn har du/dere planer om å kjøpe/bruke?

Det er utrolig mye å velge så jeg blir veldig usikker, så trenger litt inspirasjon [emoji87]
 
Jeg har mest lyst på en bugaboo Buffalo, håper jeg finner en brukt.
 
Finnes barnevogntråd fra før av, mange svar der. Jeg skal ha Bugaboo Donkey twin og en bob joggevogn med håndbrems etter hvert[emoji4]
 
Finnes barnevogntråd fra før av, mange svar der. Jeg skal ha Bugaboo Donkey twin og en bob joggevogn med håndbrems etter hvert[emoji4]
Er ikke den inne på skjult?
 
Får ikke lov til å kjøpe ny vogn av typen [emoji85][emoji23]
Har 3 vogner og bor i ei lita leilighet på 45 kvm, uteboden er stapp full så har ingen plass å ha vognene, jeg vil ha ei ny vogn men vil IKKE selge noen av de jeg allerede har [emoji23]
Har klart å overtale han til å kjøpe bagdel til reisevogna da, men det gikk han bare såvidt med på [emoji23]
 
Bugaboo buffalo :) Denne gangen skal vi kjøpe spiller ny, sist kjøpte vi vogn brukt :)
 
Tror vi har landet på Babyjogger city elite. Så kjøper vi med bag til baby slik at den kan brukes fra første stund. Satser på å kjøpe den på salg, evt brukt :)
 
Jeg har akkurat kjøpt en emmaljunga city cross, brukt på finn til en god pris. Den ser veldig fin ut og var enkel å få inn i bilen, så jeg tror jeg skal bli fornøyd med den. Dessuten har den punkteringsfrie, brede dekk, og det er ganske essensielt for meg som går mye i skogen.
 
Har emmaljunga edge duo fra første unge. Elsket bagdelen, men misliker sportsdelen. Den ble så lav og klumpete. Har en babyjogger city elite jeg bruker til ettåringen nå. Usikker på hvordan jeg vil gjøre med neste, for syns det er for tidlig å ha baby vendt fra meg ved 6 måneder. Brukte mye sjal og sele med første, så kommer til å gjøre det med baby også :) er forresten kjempefornøyd med city elite vogna! Lett å trille, gode funksjoner og lett å ha med seg i bilen
 
Vurderer babyjogger city elite jeg og. Evt beholde beemooen vi bruker nå, og kjøpe dobbel babyjogger :)
 
Har emmaljunga edge duo fra første unge. Elsket bagdelen, men misliker sportsdelen. Den ble så lav og klumpete. Har en babyjogger city elite jeg bruker til ettåringen nå. Usikker på hvordan jeg vil gjøre med neste, for syns det er for tidlig å ha baby vendt fra meg ved 6 måneder. Brukte mye sjal og sele med første, så kommer til å gjøre det med baby også :) er forresten kjempefornøyd med city elite vogna! Lett å trille, gode funksjoner og lett å ha med seg i bilen

Som jeg sku skrevet det selv om edge duo'n
 
Har Bugaboo Buffalo ettet førstemann (1,5 år), fantastisk vogn :)
 
Mine krav på en vogn er:
-Duo vogn.
- 4 luft hjul.
- Må ikke være så veldig stor og tung siden den ofte skal inn og ut av bilen.
-Helst stor bagg så lille krøll får god plassxsmile5

Sett mye på vogn fra div nett steder men trur det ende opp med emmaljunga vogn av no slag;);)
 
Sikler på en bugaloo buffalo.
Kjærsten derimot mener vi like godt kan gå for en vogn til et par tusenlapper eller noe som gis bort på Finn. Det er IKKE aktuelt for meg.
Han tror at når vi kjøper en vogn til 9000,- så har vi svidd av så mye penger, men tenker ikke på at vi får det meste tilbake igjen når vi selger den igjen.
Nei her er det jeg som bestemmer og ferdig snakka!
 
Sikler på en bugaloo buffalo.
Kjærsten derimot mener vi like godt kan gå for en vogn til et par tusenlapper eller noe som gis bort på Finn. Det er IKKE aktuelt for meg.
Han tror at når vi kjøper en vogn til 9000,- så har vi svidd av så mye penger, men tenker ikke på at vi får det meste tilbake igjen når vi selger den igjen.
Nei her er det jeg som bestemmer og ferdig snakka!

Jeg solgte min 3 år gamle buffalo til 6.500, så det var næimen ikke store tapet[emoji1] Kunne sikkert tatt mer også, men måtte bli kvitt den[emoji4]
 
Back
Topp