Barnet mitt er borte nå.

m@ritamor

Flørter med forumet
Var innlagt forrige uke pga. blødninger da fant de ikke ut hva det var og ungen hadde det bra.
Blødningene kom og gikk og plutselig fikk jeg smerter som kom og gikk.
Etter en tøff natt kom jeg til legen og ble sendt rett avgårde til sykehuset.
Hadde ikke kommet ut av bilen engang da vannet gikk og de tok ultralyd.
Ungen levde men fødselen var igang....så ble jeg kjørt opp for å vente til det var over.
Etter mange timer ble smertene bedre og de undersøkte meg da fant de ut at alt var klart men jeg fikk ikke pressrier...noe jeg ikke fikk med sønnen min heller.
Det ble veldig traumatisk da de kjørte meg inn på ett rom og tok ultralyd,ungen var helt nede men kom ikke ut selv om jeg hadde full åpning så legen måtte dra ut ungen...da knakk jeg sammen det ble for tøft.
Ble mange timer der jeg lå alene og gråt mens jeg ventet på operasjon siden morkaka ikke ville komme ut.
Så etter noen timer ble jeg kjørt opp til utskrapning...det gikk fort og greit og kl. ett om natta fikk jeg dra hjem.
Var godt å komme hjem til seg selv og sove var tom og utslitt.
De sa at ungen var helt frisk og døde på vei ut alt var ok så de hadde ingen god forklaring på at slikt skjedde.
Ungen blir sendt til obduksjon og kremert.så blir den sendt til minnelunden.
De spurte om jeg ville se ungen men det orket jeg ikke men fikk med bilder av den.
Den så nesten helt vanlig ut bare liten og litt uferdig i trekkene.
Ungen var 17+4 uker og det var en gutt.
Har mistet mange ganger før men dette var bare helt for jævlig...må ta tid å pleie meg selv nå og prøve å få det på avstand......dette unner jeg ingen å gå gjennom det er ikke meningen dette.
 
Ord blir fattig rett å slett, satt lenge å tenkte på hva jeg skulle skrive til deg. Tanken om å ikke skrive kom åsså, kun fordi jeg føler så sterkt med deg å visste ikke hva godt jeg kunne bidra med. Men det verste er å bare "overse"...så jeg sender deg den varmeste klemmen, omtanken & tanken jeg kan. Det her er så trist at jeg har ikke ord...

Klem fra kathrine
 
Huff, hva skal vi si..... Er enig med Kathrine - det letteste er å ikke si noe, men så blir det også litt feil... Vi kan ikke trekke oss unna alt som er vondt.

Er virkelig lei meg på dine vegne. Verden er sinnsjukt urettferdig, og sånn må den i hvert fall føles for deg nå. Det er skremmende hvor lite vi kan gjøre - vi har ingen makt selv til å kontrollere slikt.

Lykke til, surfelil.

Masse gode klemmer!
 
ORIGINAL: ~Kathrine~

Ord blir fattig rett å slett, satt lenge å tenkte på hva jeg skulle skrive til deg. Tanken om å ikke skrive kom åsså, kun fordi jeg føler så sterkt med deg å visste ikke hva godt jeg kunne bidra med. Men det verste er å bare "overse"...så jeg sender deg den varmeste klemmen, omtanken & tanken jeg kan. Det her er så trist at jeg har ikke ord...

Klem fra kathrine


Klem fra meg også.. Ord blir så meningsløst..[8|]
 
Å miste et barn er det verste en kan oppleve, Ufattelig vondt og en har en enorm sorgprosses en skal igjennom.
mistet selv en fullbårengutt 4 timer etter fødselen og det har tatt lang tid å komme meg såpass på beina som jeg er i dag.

Håper du får bearbeidet sorgen sammen med noen. Ting tar tid, men det blir bedre etterhvert.

Stooor klemmmmmm
 
Uff så trist[:(]I sånne situasjoner er det vanskelig å vite hva man skal si...det er så meningsløst,jeg har mistet 2 barn selv i 22 uke,og det er ufattelig vondt.Jeg føler med deg,og håper at du har noen å bearbeide sorgen med.
Varme tanker og klemmer fra Laila.
 
ORIGINAL: ~Kathrine~

Ord blir fattig rett å slett, satt lenge å tenkte på hva jeg skulle skrive til deg. Tanken om å ikke skrive kom åsså, kun fordi jeg føler så sterkt med deg å visste ikke hva godt jeg kunne bidra med. Men det verste er å bare "overse"...så jeg sender deg den varmeste klemmen, omtanken & tanken jeg kan. Det her er så trist at jeg har ikke ord...

Klem fra kathrine



signerer på denne jeg...
føler så med deg...
 
vet ikke helt hva jeg skal skrive men jeg føler med deg..[&o] det er ikke lett i sånne situasjoner selv mistet jeg i uke 25 og er sånn tålig på bena igjen. kan ikke forestille meg hvordan det føles å miste flere ganger. Å miste et barn er det verste en kan oppleve noe jeg ikke unner noen. Håper det går bra med deg og at du har noen å prate med.

mine varmeste tanker og klemmer fra meg.
 
uff. kan bare tenke meg hvor ille det var fikk en datter for 7 uker sia og vet ikke hvordan jeg hadde taklet om det hadde hent meg. begynte å gråte når jeg leste det. gråter ennå... håper at alt går bra i fremtiden. vet ikke helt hva jeg skal si jeg.
 
Så ufattelig trist [:(]
Håper du får god støtte fra de rundt deg. Å så må du bare bruke oss her på disse sidene. Jeg mistet gutten min 14 dager over termin, så jeg vet du har d tøft.
Klem fra meg.
 
Back
Topp