Barneseng

Nr2bergen13

Blir kjent med forumet
Tror jeg skal kjøpe sånn babybay "ammeseng" denne gangen. Eller en liknende seng som jeg kan ta inntil vår seng. Selv om det ikke krever mye å reise seg opp å løfte opp baby om natten så hjelper alt når man et trøtt!!!:) hva skal dere ha? Noen erfaringer med slike senger?
 
Jeg har også lyst på en slags ammeseng, men vet ikke hvilken type. Virker både kos og praktisk. Og så skal vi pusse opp vugga som alle i familien har brukt og kjøpe ny madrass til den :)
 
Eg har en vugge seng som eg skal bruke til denne også,også har søstra mi vugge som vi skal få låne av dem :)
 
Ammeseng høres veldig kjekt ut. Har aldri prøvd det selv, men jeg husker jo at det kunne være litt kronglete å løfte babyen hit og dit halvveis i søvne.
 
Det er fristende med ammeseng, men vi har kjøpt en brukt, pen, hvit, sprinkelseng fra Ikea. :)
Veldig fornøyde. :)
 
Her får den lille sprinkel senga som litlå har hatt ;)
Til å begynne med blir det vugge :)
 
Jeg kunne tenke med en slags ammeseng, men kommer nok til å kjøpe en vanlig sprinkelseng istedenfor... Jeg synes rett og slett ammesengene er for dyre... De kan jo ikke brukes så lenge, så må kjøpe sprinkelseng til slutt uansett...
 
Vi har sprinkelseng som storesøstrene har hatt tidligere, men i starten kan det være vi rett og slett bruker baggen til bagvogna. Jeg gjorde det med storesøstrene og det fungerte veldig fint. Trygt og godt for den lille og ligge på en liten plass den første tiden.
 
Jeg har seng etter storebror, skal kjøpe en i samme sort men i begynnelsen blir nok tvillingene å ligge i samme seng <3
Så har jeg litt lyst å kjøpe en sånn hengeseng for å ha i stua den første tiden :)
 
Eg driver å leiter etter sprinkelseng som ikkje e i standardmålene då vi har ikkje plass til en seng som e lengre enn 109 cm :p ser ut til at eg må bestille på Ebay :) finne ingen plasser på nett i Norge som har det?
 
Her blir det sprinkelsenga jeg og lillebroren min brukte som små :) min kjære mor skal male over den og bringe den hit iløpet av våren<3 vi bor ikke i samme by så hun er ivrig etter å gjøre det hun kan for det første lille barnebarnet :)
 
Her blr det en vugge som guttene til mannen har hatt og senere en sprinkelseng :)
 
Back
Topp