Barnehagevogn

<3 spireliten

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Har noen tips om barnehagevogn? Jeg har en lang 1,5 åring som begynner i barnehagen i august og må kjøpe en sovevogn.
 
Vi har emmaljunga scooter og er veldig fornøyd med den. Lang rygg og god plass[emoji4] det er ikke full liggestilling, men det har aldri vært noe problem. Hu sover like god, hvis ikke bedre.
 
Vi har en gigantisk emmaljunga, men jeg husker ikke hvilke. Dersom den kun skal brukes som sovevogn så anbefaler jeg å kjøpe brukt og heller ha en annen hjemme. Jeg synes iallefall det er praktisk med en mindre vogn til hverdags, men den lille vi hadde ble for kort om sovevogn. Kjøpte vår for 300 på finn.
 
Vi har emmaljunga scooter og er veldig fornøyd med den. Lang rygg og god plass[emoji4] det er ikke full liggestilling, men det har aldri vært noe problem. Hu sover like god, hvis ikke bedre.
Ja vi har Stokke Trailz hjemme som ikke er full liggestilling på heller, og det er ikke noe problem så takk for tips :) den skal jeg sjekke ut. Blir å kjøpe brukt evt
 
Vi har en gigantisk emmaljunga, men jeg husker ikke hvilke. Dersom den kun skal brukes som sovevogn så anbefaler jeg å kjøpe brukt og heller ha en annen hjemme. Jeg synes iallefall det er praktisk med en mindre vogn til hverdags, men den lille vi hadde ble for kort om sovevogn. Kjøpte vår for 300 på finn.
Ja det blir brukt vogn. Ønsker å ha vogna vår stående hjemme da den er relativt ny og vi bruker den mye utenom hvilene også.
 
Vi har en gigantisk emmaljunga, men jeg husker ikke hvilke. Dersom den kun skal brukes som sovevogn så anbefaler jeg å kjøpe brukt og heller ha en annen hjemme. Jeg synes iallefall det er praktisk med en mindre vogn til hverdags, men den lille vi hadde ble for kort om sovevogn. Kjøpte vår for 300 på finn.
big star? Det er den eneste som er større enn de vanlige, men den har bare bag da.
 
Har ei (brukt) Easywalker sportsvogn:happy: Lang rygg og full liggestilling :happy:
 
Tfk joggster twist har vi brukt og det kommer også lillesøster også til bruke. Den har vi også som vanlig vogn også.
 
Eldre simo, romslig og god ;)
 
big star? Det er den eneste som er større enn de vanlige, men den har bare bag da.
Nei er ikke den. Vi har bare sportsdelen. Ikke sikkert den er spesielt stor for å være en emmaljunga, men den er gigantisk i forhold til den vi vanligvis bruker som er en Moweo future air.
 
Nei er ikke den. Vi har bare sportsdelen. Ikke sikkert den er spesielt stor for å være en emmaljunga, men den er gigantisk i forhold til den vi vanligvis bruker som er en Moweo future air.
Da er det nok en vanlig emmaljunga du har, for den lengste de har er scooter og superviking som er 105:)
 
Back
Topp