Her kan man komme med tips på hva som er greit å ha når de små skal begynne i barnehagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan få den under vuktigste tråder jaDenne burde vi vel ha blandt de viktigste trådene?
Kjekt å ha oppslaget lett tilgjengelig et sted... kanskje Dina kunne hatt en oppramsing i HI eller noe?
HI? Har ikke helt fått med meg hva det er. Men har sendt melding til janet om å få denne som topp trådDenne burde vi vel ha blandt de viktigste trådene?
Kjekt å ha oppslaget lett tilgjengelig et sted... kanskje Dina kunne hatt en oppramsing i HI eller noe?
HovedInnleggHI? Har ikke helt fått med meg hva det er. Men har sendt melding til janet om å få denne som topp tråd
Aha ;-)HovedInnlegg
Haha, nå trodde jeg først du mente merkeklær. Djeeez for en snobb tenkte jeg et øyeblikk før jeg faktisk skjønte hva du mente HihiÅ merke klær og sko..... Spesielt votter!!!!!
Trenger ikke låses på topp, blir så mange topptråder. Jeg legger den inn under våre viktigste tråderHI? Har ikke helt fått med meg hva det er. Men har sendt melding til janet om å få denne som topp tråd
OkeyTrenger ikke låses på topp, blir så mange topptråder. Jeg legger den inn under våre viktigste tråder
Send meld til janet om at hun ikke trenger låse den