Barnehagestart

VeJe

Betatt av forumet
Når skal lille debutere i barnehagen?
Min har plass fra 2. januar! Kjenner jeg blir dårlig ved tanken... Tida har gått så innmari fort!! Skulle ønske jeg hadde enda et år hjemme med han, lille fine <3
 
Fikk nettopp beskjed om at vi har fått plass fra midten av desember..! Hadde søkt fra litt uti januar, men måtte ta plassen litt tidligere om vi ville ha den
 
Jakob har gått i bhg siden oktober, de to første ukene hadde pappan permisjon og dermed korte dager og noen dager helt fri :) Jeg er ped.leder i den barnehagen og i ei lita bhg med 6barn fra 0-6år har det gått kjempefint :) Endel utfordringer ifht dupper da han blir så grinete på ettermiddagen hvis han bare får en dupp.. Jeg synes det er helt supert å ha han sammen med meg og får følgen han opp. Jeg får jo ta del i den tiden jeg ellers ville gått glipp av :)
 
Fikk nettopp beskjed om at vi har fått plass fra midten av desember..! Hadde søkt fra litt uti januar, men måtte ta plassen litt tidligere om vi ville ha den
Du kan starte akkurat når du vil, men da må du betale for plassen :) så hvis dere ikke ønsker å starte før i januar så pleier det å gå greit :)
 
Satser på plass i august 17
 
Snuppa begynte i begynnelsen av januar. Tilvenningen har vært tøff. Og hver gang det har begynt å gå seg til har hun blitt syk dagen etter..
 
Back
Topp