Barnehagestart - tips til dresser etc.

Linsa

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Hei!

Lenge siden jeg har vært her inne :) Håper alle har det bra :) Jeg driver å handler inn til barnehagestart her, og vil gjerne ha litt tips fra andre. Min datter er ca 12 mnd når hun begynner i barnehagen. bruker str 74 og str 80 i klær nå. Jeg har handlet inn regndress fra Reima i str. 80 (står 12- 18 mnd på lappen..så er vel en stor str 80 vil jeg tro). Nå skal jeg handle både parkdress og vinterdress. Tenkte kjøpe vinterdress i str 86 og parkdress i str 80.. tips til gode parkdresser og vinterdresser? Og hva gjør dere med sko til de små? Min kan ikke gå enda..har ikke kjøpt noen sko hittil..og støvler skal de små ikke ha har jeg hørt (ingen god støtte mot små barnebein som skal begynne å gå). Gi meg gjerne tips hvis noen har til hva dere har kjøpt :) Lykke til med barnehagestart til alle!
 
Anbefaler å ikke kjøpe sko i forveien, ta med barnet og prøve for hver sko som skal kjøpes.
En dress til et så lite barn blir ikke slitt, og trenger ikke være ny, så kjøp brukt om du kan, det blir nok kleskjøp. ;)
Mange "billigmerker" er like gode som de dyrere. Outletbutikker kan være lurt å sjekke også.
:)
 
Jeg sverger til name it sine skalldresser/parkdress. Jeg har heller ikke kjøpt sko, siden hun ikke går riktig enda. Tenkte ta henne med til skobutikk snart å kjøpe et par. Tror hun begynner å gå snart[emoji173]️
 
Back
Topp