Barnehageplass

Skjønner ikke helt hvorfor dette skulle lede til flere sykemeldinger, men ordningen må definitivt gjøres noe med ;)

Mange som jeg kjenner som har sykemeldt seg en periode siden de ikke har fått barnehageplass... ;) Ikke alle som har råd til å ta ut ulønnet permisjon frem til man får barnehageplass;)
 
Skjønner at de ønsker å sykemelde seg for det, men skjønner ikke helt de legene som sykemelder for det. De er jo tross alt ikke syke. Men det er en helt annen debatt ;)
 
Skjønner at de ønsker å sykemelde seg for det, men skjønner ikke helt de legene som sykemelder for det. De er jo tross alt ikke syke. Men det er en helt annen debatt ;)

Sant, men folk skylder nok sikkert på andre ting;)
 
Fikk tilbud om barnehageplass i dag, men dette var jo valg nr 4. Litt usikker på om jeg skal takke ja eller nei, da jeg synes den er litt langt unna.. Vil jo gjerne ha en barnehage som er en gangavstand unna.

Men samtidig tenker jeg at jeg bør takke ja, sånn at jeg er sikker på at jeg får plass. For jeg har jo egentlig ikke rett på barnehageplass før august 2014..så var det 60stk på venteliste før meg på de 3 andre barnehagene jeg hadde søkt på.. uff vanskelig.
 
Vi står på 1.plass i den bhg vi har satt som førstevalg. Får ikke vite før i juni om vi får plass:/ kjedelig at ting tar sånn tid
 
Vi fikk tilbud om bhgplass for to dager siden!! Da hadde vi stått på venteliste siden starten av april. Var valg nr 2 vi kom inn på, og jeg er lykkelig! Alt går etter planen nå. Jeg har endelig fått meg ny jobb, så det var bra det løste seg med bhg.. var sikker på at jeg måtte gi slipp på den før jeg hadde starta. Vil egentlig ikke at snuppa skal starte, eller at mammapermisjonen går ut, men blir godt og få litt mere penger i mnd enn det man får i permisjonspenger!:) planen er å betale fra august, men ikke la henne starte før slutten av sep. Da er hun straks 1år, og jeg føler hun er litt "mer" bhg klar, enn i starten av august. Pappaen har jo permisjon helt til da, så blir jo bare helt perfekt! Hun får heller ikke lange dager når hun starter for fuøt, da pappaen ikke starter før 09:00 og jeg slutter 15:00 :) hun får med andre ord ikke hele dagen i bhg kan man si. Jeg synes det er greit, da hun er lille jenta mi som bare er en "liten baby"! Ble et langt innlegg, men åååh... jeg er i ekstase for at alt ordnet seg!!:)
 
Vi fikk tilbud om bhgplass for to dager siden!! Da hadde vi stått på venteliste siden starten av april. Var valg nr 2 vi kom inn på, og jeg er lykkelig! Alt går etter planen nå. Jeg har endelig fått meg ny jobb, så det var bra det løste seg med bhg.. var sikker på at jeg måtte gi slipp på den før jeg hadde starta. Vil egentlig ikke at snuppa skal starte, eller at mammapermisjonen går ut, men blir godt og få litt mere penger i mnd enn det man får i permisjonspenger!:) planen er å betale fra august, men ikke la henne starte før slutten av sep. Da er hun straks 1år, og jeg føler hun er litt "mer" bhg klar, enn i starten av august. Pappaen har jo permisjon helt til da, så blir jo bare helt perfekt! Hun får heller ikke lange dager når hun starter for fuøt, da pappaen ikke starter før 09:00 og jeg slutter 15:00 :) hun får med andre ord ikke hele dagen i bhg kan man si. Jeg synes det er greit, da hun er lille jenta mi som bare er en "liten baby"! Ble et langt innlegg, men åååh... jeg er i ekstase for at alt ordnet seg!!:)

Så utrolig bra at alt er på stell!;) Skulle ønske jeg fikk enten tilbud om nr 1 eller nr 2 også! Tror ikke jeg tør å takke nei til den plassen vi fikk nå ettersom vi egentlig ikke har rett på plass før august 2014. så får man heller søke seg over til en annen barnehage etterhvert
 
Vi fikk tilbud om bhgplass for to dager siden!! Da hadde vi stått på venteliste siden starten av april. Var valg nr 2 vi kom inn på, og jeg er lykkelig! Alt går etter planen nå. Jeg har endelig fått meg ny jobb, så det var bra det løste seg med bhg.. var sikker på at jeg måtte gi slipp på den før jeg hadde starta. Vil egentlig ikke at snuppa skal starte, eller at mammapermisjonen går ut, men blir godt og få litt mere penger i mnd enn det man får i permisjonspenger!:) planen er å betale fra august, men ikke la henne starte før slutten av sep. Da er hun straks 1år, og jeg føler hun er litt "mer" bhg klar, enn i starten av august. Pappaen har jo permisjon helt til da, så blir jo bare helt perfekt! Hun får heller ikke lange dager når hun starter for fuøt, da pappaen ikke starter før 09:00 og jeg slutter 15:00 :) hun får med andre ord ikke hele dagen i bhg kan man si. Jeg synes det er greit, da hun er lille jenta mi som bare er en "liten baby"! Ble et langt innlegg, men åååh... jeg er i ekstase for at alt ordnet seg!!:)
So bra at alt ordna seg! Også so spennandes med ny jobb ;)
 
Back
Topp