Barnefar anskaffer hund, baby er allergisk..

L

Lise2340

Guest
Hei dere! Barnefar og jeg er ikke sammen. Har fått tatt blodprøver av lille på 15 mnd, som sier at han er allergisk mot hund å katt.. Barnefar har nektet siden begynnelsen at lille er allergisk. Såå nå har han og samboeren kjøpt seg en hund!! Hvordan ville dere ha reagert? Overreagerer jeg når jeg blir skikkelig forbanna? Tips å råd trengs!
 
Ja, jeg hadde faktisk blitt sint. Når du vet barnet er allergisk så kjøper du ikke hund, med mindre det er en allergivennlig en. Da hadde det vel gått an å prøve. Men syns det hadde vært litt teit.
 
Hei dere! Barnefar og jeg er ikke sammen. Har fått tatt blodprøver av lille på 15 mnd, som sier at han er allergisk mot hund å katt.. Barnefar har nektet siden begynnelsen at lille er allergisk. Såå nå har han og samboeren kjøpt seg en hund!! Hvordan ville dere ha reagert? Overreagerer jeg når jeg blir skikkelig forbanna? Tips å råd trengs!

Da prater du med familievernkontoret, og far vil ikke få ha barnet hos seg før hunden er borte. Verre er det ikke. ;)
 
Hei dere! Barnefar og jeg er ikke sammen. Har fått tatt blodprøver av lille på 15 mnd, som sier at han er allergisk mot hund å katt.. Barnefar har nektet siden begynnelsen at lille er allergisk. Såå nå har han og samboeren kjøpt seg en hund!! Hvordan ville dere ha reagert? Overreagerer jeg når jeg blir skikkelig forbanna? Tips å råd trengs!
Oj!! Det tenker jeg er rimelig uansvarlig av han! Har han ikke vært med til legen med lille?
 
Som en lege jeg kjenner sier litt på fleip når han påviser allergi mot dyr hos små barn «en må ut, dyret eller ungen». Men er nok litt alvor i sen uttalelsen også.
 
Back
Topp