Barnebutikker i Oslo sentrum?

Desemberbaby86

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Jeg skal til Oslo et par turer i høst, og har lyst til å se om jeg kan kjøpe noe til den lille i magen i noen andre butikker enn de vanlige man finner over alt (hm, cubus, name it osv). Jeg har tidligere bodd i Oslo i mange år, men da brydde jeg meg jo ikke om den type butikker, så jeg aner jo ikke hvor jeg bør gå. Eneste jeg vet at jeg skal innom er Små ting og Sarah. Noen som har noen tips til fine butikker jeg bør besøke i Oslo sentrum? :)
 
-Nøstebarn (sagene. Buss til arendalsgata.)
-Bæreglede (neders ved st.hanshaugen, buss 37 (feks fra sagene) til nordal bruns gate. De selger masse geniale produkter, ammeklær, bæretøy, ullklær, leker, tøybleier osv..
-tiljamid (kan fortsette med buss 37 til jernbanetorget og gå derfra), de har masse supermykt og fint tøy i bambus :)
-sprell på løkka eller majorstuen
 
Riktige Leker nede ved Rådhuset. De har masse fint til babyen! Nydelig barnetøy, fine interiørting til barnerommet, bamser osv.
 
Leker og mer i markveien. De selger blant annet "hjemmesydde" klær som du ikke får kjøpt andre steder.
Ellers er jeg veldig fan av Barnevognhuset Rudo, det er en kjede med det er bare tre butikker. Det er en i Ullevålsveien, og Babyshop er like ved siden av. Bæreglede er også der og en annen butikk jeg ikke husker hva heter.
Lenger opp mot st.Hanshaugen har du Butikk 22 i waldemar thranes gate, masse kule barneklær.

Rudo finnes også på Grønland, og der har du også Barnemagasinet i smalgangen, en butikk med mye vogner blant annet.
 
Generelt mye fint til barn i Markveien på Grünerløkka :) Sprell, som nevnt over, og flere butikker med barneklær. Og Steen & Strøm ja!
 
Tusen takk for masse tips! Jeg skal iallefall ta turen innom Steen og strøm og riktige leker, er området der jeg skal til. Hadde helt glemt at Steen og strøm har en egen etasje for barn. I markveien var jeg for noen uker siden, mange fine butikker der ja :) Og på sprell på Storo har jeg vært innom noen ganger, de har så mye fint!! Nøstebarn å har veldig mye fint (bodde rett ved den butikken før og handlet litt for kusina mi der), men tror jeg blir å bestille fra de på nett.
 
Tusen takk for masse tips! Jeg skal iallefall ta turen innom Steen og strøm og riktige leker, er området der jeg skal til. Hadde helt glemt at Steen og strøm har en egen etasje for barn. I markveien var jeg for noen uker siden, mange fine butikker der ja :) Og på sprell på Storo har jeg vært innom noen ganger, de har så mye fint!! Nøstebarn å har veldig mye fint (bodde rett ved den butikken før og handlet litt for kusina mi der), men tror jeg blir å bestille fra de på nett.
Har de fått sprell på storo! På senteret eller?
 
Englebarn i mogata på sagene er også veldig fin :) se englebarn.no :)
 
Back
Topp