Barne-tv da du var liten

Hmm sesam stasjon, og julekalenderen jul i skomaker gata, ellers husker jeg ikke stort [emoji23]
 
Sesam stasjon, portveien 2, kykkelikokkos, jul i skomakergata, mummitrollet :p ellers lite ;p
 
Portveien 2, Fragglene, Labbetuss, Et puslespill med Vidar Lønn Arnesen (mulig det heitte noko anna), God bok med Minken Fossheim, Andungen Kvakk-kvakk, Emil i Lønneberget.

Huskar Sesam stasjon og Huset med det rare i og sånt og, men det var fordi lillesøstrene mine såg på.
 
Jeg elsker alt fra Astrid Lindgren; mummitrollet, portveien 2, bjørnen i det blå huset, dyrestien 64, sesam stasjon, huset med det rare i, amalies jul, jul i blåfjell, teletubbies, thomas toget, mumfie, ole brum, disney, fraglene, bompibjørnene, gnottene, rugrats, snøbarna, arthur, franklin [emoji106][emoji122]
 
Husker godt: "en to tre fir fem, seks sju åtte ni ti og elleve tolv" [emoji23] og "815 493 00" (eller noe sånt). Dvs at jeg husker godt Sesam stasjon og kykkelikokkos :)
 
Sesam stasjon, portveien 2, bumpi bjørnene, pingu :D, albert åberg, jul i skomakergata, det pinnsvinet hmmm husker ikke, muppets,
Den dinosaur greia med den dinosaur babyen som sa "not the mama"?? :p noen som vet?
Og sikkert myemye mer :D
 
Back
Topp