Barn reddet ut fra varm bil.

IngridK

Flørter med forumet
Leste nettopp om barnet som ble reddet ut av en glovarm bil i Kristiansand. Jeg blir så utrolig lei meg når jeg leser slikt,at folk aldri lærer?? Takk og lov at folk rundt er oppmerksomme og varsler politiet ❤
 
Så ikke at det var en annen tråd som også omhandlet dette,så admin kan godt slette denne
 
Opplevde faktisk at noen stod å snakka meg gutta mine for å høre om de hadde det bra da de ikke ville bli med inn på butikken her om dagen. De er da 10 og 8 år og satt av egen vilje i en bil som ikke var låst og med mobiltelefon. Hadde selvsagt tatt med meg frøkna på 1, 5. Hun kunne jo selvsagt ikke vite alt dette, men jeg måtte le litt. Bra hun passer på da for er ikke ok å 'glemme' barn i bilen fordi man skal bare nett...
 
Opplevde faktisk at noen stod å snakka meg gutta mine for å høre om de hadde det bra da de ikke ville bli med inn på butikken her om dagen. De er da 10 og 8 år og satt av egen vilje i en bil som ikke var låst og med mobiltelefon. Hadde selvsagt tatt med meg frøkna på 1, 5. Hun kunne jo selvsagt ikke vite alt dette, men jeg måtte le litt. Bra hun passer på da for er ikke ok å 'glemme' barn i bilen fordi man skal bare nett...

Det er jo litt overdrevent da :p Barn i 8-10 års alderen klarer seg godt selv i forhold til en baby. De klarer å åpne døren å gå ut av bilen selv hvis det blir for varmt, så det blir jo noe helt annet.
 
Back
Topp