Barn på nyttårsaften

Bio93

Andre møte med forumet
Hei!
Jeg lurte på hva dere gjør med barna på nyttårsaften? Her er gullet 4 år, å jeg vet ikke om jeg skal legge han til vanlig tid å vekke han før fyrverkeriet eller om han skal være våken til det, eller rett og slett droppe det :p hva gjør dere? :)
 
Vi lar de være oppe litt lenger :)
Så legger vi dem og våkner de så ser vi på rakettene sammen! Gidder ikke å vekke de :)
 
Mine er store nok til å få være oppe. Skal være alene vi tre, blir nok brettspillkveld og tvtitting :)
 
Her er det rakkettshow klokken 8 rett over fjorden for oss. dette bruker hun å få se og så blir hun lagt. hun blir 5 i februar. hadde det ikke vært rakettshow, hadde hun likevel blitt lagt til omentrent vanlig tid. ikke aktuellt for vår del å vekke henne for å se raketter klokken 12. og å holde henne våken så lenge, ja da blir det en stykk meget sur unge. nei,da får hun heller gå glipp av det. de blir tids nok store nok til å være oppe og se raketter klokken 12.
 
Hvis hun klarer å være oppe får hun det :) hvis ikke vekker jeg henne :)
 
Da eldste var tre år var han oppe til ca 22, da la vi oss samtidig. Da han var 4 år klarte han fint å være opp til ca 00.30, så regner ikke med det blir noe problem i år.
Minsta er nå tre år, og tviler litt på at hun holder helt ut, så vi tar med vogna til henne om hun vil sove litt. Vekker henne ikke kl 24 men veldig sannsynlig at hun enten våkner av rakettene, eller når vi skal kjøre bil hjem... Vi tenker at vi tar det som det kommer. Tåler litt ekstra dagen etter og vi har noen dager på å komme inn i gode rutiner igjen om det blir galt.
 
Når min var 4år var han oppe til rakettene var over :)
 
Vi skal til ett vennepar som også har barn, så planen er at de får være oppe så lenge de vil og så reiser vi hjem når de er klare for senga :)
 
Våre er oppe så lenge de vil og vekkes etter ønske.

I fjor var de oppe til det var over. Så jeg antar de gjør det nå også, men da var vi sammen med fire andre barn på samme alder, i år er vi alene, så vi får se.
 
Vi har gutten vår på 3 år og så får vi besøk av et vennepar som har med seg sine to barn. Vi spiser middag i fem tiden, og etter middagen går vi ut å skyter opp litt sånn smått av fyrverkeri for ungenes del, og så prøver vi å legge dem sånn ca til vanlig tid :)
 
Hun får være oppe så lenge hun orker, men jeg hadde aldri gjort det om det ble mye krøll og sutring av det.
 
I fjor var guttungen her oppe til etter fyrverkeriet, han var da 3,5 :) I år er han ikke hos oss.
 
Mine på 3 og 5 har fått vært oppe så lenge de har villet de siste 2-3 årene og det blir nok likedan i år og. De reagerer ikke noe på det dagen(e) etter, og sovnet de før rakettene så får de selvfølgelig bare sove.
 
Våken så lenge han vik, siden han var 2 har han fått meg seg raketter kl 24
 
Ungen vår er livredd for alt som bråker så antar hun vil være redd raketter også :p

Lar henne være oppe litt lenge (til ca 20) og håper hun sover seg gjennom alt!
 
Min blir lett overtrøtt, så her holder vi henne sikkert opp til klokken 20:00 og skyter opp et par raketter da, og tenner på frøskjerringer. Så får hun sove etterpå
 
Back
Topp