Barn nr 2 eller 3 eller 4...?

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Er det noen av dere som har begynt å tenke på søsken? Vi ønsker oss et barn nr 3. Jeg er veldig babysyk kjenner jeg. Men vi vil vente med å prøve til vinteren. Grunnen til det er rett og slett at jeg orker ikke termin på sommeren igjen. Hadde det vært barn nr 1 eller 2 så hadde det ikke spillt noen rolle. Da hadde vi bare vært glade for at det klaffet. Men barn nr 3 haster ikke. Og vi er evig takknemlig for de to vi har fått. Så om det ikke går så går det ikke. Men spennende blir det uansett :)
 
Nope, kommer ikke flere her. Har 3 velskapte friske unger, og det er HELT nok [emoji173]️
 
Her er vi allerede gravide med nr 2 som kommer i oktober [emoji28]
 
Vi ønsker og barn nr 3. Men som du sier, det haster ikke, vi er fortsatt unge, å tror vi vil vente til minstemor er iallefall 3 år :)
 
Jeg er så verpesyk som du kan få det!! Men, jeg er singel så det skjer ikke[emoji15][emoji23]
 
Utrolig verpesjuk [emoji28] men her er vi ferdig! holder med 2 for oss [emoji3]
 
Er egentlig ferdig...men går og tenker på et barn til hele tiden:sorry: Vi har to store hver fra før (fra 12 år og oppover) og jeg tenker mye på at lillesnuppa vil gå glipp av det tette søskenforholdet som de andre har. De store flytter jo ut en etter en om ikke lenge og hun blir alene igjen:wideyed:

Men vi var i utgangspunktet veldig enige om at dette var siste, og det er masse veldig gode grunner for å stoppe nå: økonomi, vår alder (jeg har nylig fylt 40), tidspress etc etc. Sambo mener vi ikke bør få flere og fornuftsmessig er jeg enig med han. Hjertet derimot...:(

Er ikke helt vel bevart tror jeg:p
 
Back
Topp