Bare mamma

Lizz83

Gift med forumet
er det flere babiser som har en "bare mamma"-periode? Min er skikkelig bare mamma og hyler av sinne hvis noen andre prøver seg feks å bære på han. Han kan til nøds være hos pappaen sin :bored: noen tips? Håper forsåvidt at det går over snart fordi jeg skulle gjerne hatt barnevakt en kveld sånn at vi kunne hatt en kjærestekveld :)
 
Vi har ikke hatt det på verken frøkna på 2 eller lillegutt (enda), men min svoger og svigerinne har hatt et stort problem med niesa mi ang det. Det startet ved ca 5mnd alder og de holder på med det enda (hun ble 1år i feb) :nailbiting:
 
Gaaad! Håper ikke det varer så lenge. Har ikke hatt det med de to andre mine heller.... :bored:
 
Vi hadde det for ca 2-3 uker siden, men nå er det mye bedre. Det er fortsatt vanskelig på kvelden/natta. Han er 6 mnd nå:)
 
Gaaad! Håper ikke det varer så lenge. Har ikke hatt det med de to andre mine heller.... :bored:
Håper jo dere slipper det, ser grusomt ut :dead: hvis svigerinna mi er i nærheten så slår ikke niesa mi seg til ro hos noen andre for det meste. Da er det hyl og vræl til mammaen tar henne :wacky:
 
Håper jo dere slipper det, ser grusomt ut :dead: hvis svigerinna mi er i nærheten så slår ikke niesa mi seg til ro hos noen andre for det meste. Da er det hyl og vræl til mammaen tar henne :wacky:

Som å få beskrevet min lille bølle :yuck:
 
Vi er inne i en skikkelig mamma periode. Han kan være med pappa på dagtid når han er uthvilt og mett, men legging, mating osv er det kun jeg som kan ta meg av. Prøver pappa blir det HYLING :arghh:
 
Det har egentlig vært sånn veldig lenge. Ikke så momentant, men hvis jeg blir en stund borte sliter mannen min veldig. Det går ikke så aller verst med barnevakten, men jeg mistenker at det kanskje er litt vanskeligere enn hun forteller om. Ellers har også skjelve-leppa begynt å komme når andre holder ham nå. Det er nytt.
 
Back
Topp