Bare MÅ ha det!

Har gått å sikla etter lettsaltet torsk med hjemmelaget gulrotstuing, så nå har jeg pent bedt min mor om å lage det i løpet av uken å invitere meg på middag!
 
Sånn har jeg blitt og!
Minstejenta var så søt i går, hu hadde kjøpt favorittsjokoladen min til meg da hun skulle kjøpe seg lørdagsgodteri i går[emoji7] jeg er normalt avhengig av sjokolade, men nå frister det ikke i det hele tatt... så jeg tvang den i meg i går for ikke å skuffe henne, hu var så god da hun kom med den. Syns jeg fortjente den som blir så sliten av å lage baby til henne, som hun sa[emoji7]
Tyder det på ett spesielt kjønn kanskje? I de 3 andre svangerskapene mine har jeg spist sjokolade og ostepopp [emoji23] nå orker jeg ikke tanken på noe slikt engang! Aaaw så søt a [emoji813]. Hadde nok sikkert gjort det samme her å om en av barna hadde vært så omtenksom :)
 
Haha, VAR du vegetarianer? :)

Jeg var vegetarianer i en 8 mnd før jeg ble gravid! Hadde all intensjon om å fortsette, men ble ganske svimmel og dårlig og når jeg ble gravid så ville jeg bare ha kjøtt i begynnelsen. Kunne seriøst spist en hel pakke stekt kjøttdeig om jeg hadde hatt anledning!
 
Jeg er avhengig av sjokolade, er kanskje ikke det beste for den i magen.. men hvor mye søtt/sjokolade spiser dere? [emoji12] jeg spiser mye mat og sunt i tillegg da;)
 
Er veldig sulten, men veit ikkje ka eg vil ha! [emoji26]
Det har gått i frukt i flere uker! [emoji173] surt og friskt. Baconpostei, yoghurt. Det er lite annet som frister! [emoji23]
 
Last edited:
Siste tiden har det vært fersken og lett eplesyltetøy. Mååå ha det
 
Her har det gått i eplejuice og sjokomelk Ellers er ikke matlysten helt på plass enda.. [emoji42]
 
I natt fikk jeg så fryktelig lyst på røkelaks og sursild. Fikk nesten tårer i øynene, haha. Har hatt det sånn med waldorfsalat også, våknet midt på natten og klarte ikke slutte å tenke på det. Løp til butikken på morgenen og kjøpte inn alt for å lage det, men mista lysten før jeg var ferdig :hilarious:
 
Hadde så lyst på Pringles og smash igår, og da kom lillesøster på døra med det[emoji173][emoji56]
 
Har såååå lyst på spekeskinke [emoji30] Noen tips til hva jeg kan spise istedenfor?
 
Back
Topp