Bare MÅ ha det!

En tråd i 'Mars 2018' startet av Wenchus, 12 Aug 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Wenchus Forumet er livet Novemberlykke 2015

Ikveld var det hamburger av alle ting! Får heeeelt spader av å ikke ha kloa i en hamburger akkurat NÅ, så da måtte sambo nok en gang ut for å handle for meg

Denne uka har det vært:
    - farris
    - tomater
    - epler
    - tomatsuppe (Toro sin )
    - salt lakris
    - vanilje-is og nonstop
    - sjokomelk.

Det varierer med andre ord, men jeg bare MÅ ha det, og det skal være NÅ!

Noen flere..?

• Morsom Morsom x 1
  2. AttpåSkatt2018 Forelsket i forumet Marsboerne 20 18

Jeg er heldigvis ikke der enda, men vet av erfaring at det kommer

3. Wenchus Forumet er livet Novemberlykke 2015

Det kom ganske kjapt denne gangen, og mtp historikken min, så varer det hele veien ut Stakkars mann..

• Morsom Morsom x 1
  4. Mekkfrøet Betatt av forumet Marsboerne 20 18

Går etter sure og friske ting i butikken :) sitron saft, sitron vann, sitron yoghurt, sure epler osv. Men ikke noe som har blitt ett skikkelig must enda :)

5. Troikaen Bli kjent med forumet

Frukt og atter frukt. Har hatt det slik i flere uker nå. Helst alt sunt og friskt.
    Sist uke måtte jeg bare ha crabsticks... haha det har jeg ikke spist på sikkert 10år.

6. MammaStine Flørter med forumet Marsboerne 20 18

Denne uka her har jeg hatt så lyst på rekebaguett av alle ting fikk meg endelig en på fredag, etter at jeg på tirsdag var innom la baguette, hvor hun i kassa kunne fortelle at de var tom for reker, og hele verden bare raste sammen for meg og jeg ble så sur og lei meg!! rart hvor obsessed man kan bli altså

• Liker Liker x 2
  7. Coolann Glad i forumet Desemberskatter 2016

Har ikke hatt det slik i de andre svangerskapene, så håper og tror det ikke blir slik nå heller.

8. Tingelingmamma87 Bli kjent med forumet Marsboerne 20 18

Hadde ananas sist svangerskap, noe jeg verken har likt før eller etterpå haha men har ikke kjent noe form for cravings denne gang enda :)

9. Lykkelykkeligst Andre møte med forumet

Kan spise knekkebrød med skinke, ost, egg og majones resten av svangerskapet.

• Liker Liker x 1
  10. AttpåSkatt2018 Forelsket i forumet Marsboerne 20 18

Sånn har jeg blitt og!
    Minstejenta var så søt i går, hu hadde kjøpt favorittsjokoladen min til meg da hun skulle kjøpe seg lørdagsgodteri i går jeg er normalt avhengig av sjokolade, men nå frister det ikke i det hele tatt... så jeg tvang den i meg i går for ikke å skuffe henne, hu var så god da hun kom med den. Syns jeg fortjente den som blir så sliten av å lage baby til henne, som hun sa

• Liker Liker x 5
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  11. Wenchus Forumet er livet Novemberlykke 2015

Jeg levde på sitronting sist svangerskap

• Liker Liker x 1
  12. Spire_ønske Forelsket i forumet

Jeg har ikke blitt ille enda, men må ha brødskive med kaviar og leverpostei med agurk på hver dag :p
    Også i går kveld sånn rundt kl. 23 så sa jeg til mannen at jeg MÅTTE ha Grandiosa :hilarious: hahaha, det er noe jeg aldri får lyst på til vanlig! Men butikkene var jo stengt så da ble det ikke noe :p

13. Wenchus Forumet er livet Novemberlykke 2015

Typisk at de hadde stengt da Jeg hadde tålt veldig dårlig at jeg ikke fikk tak i det jeg bare MÅ ha Hehe

14. Spire_ønske Forelsket i forumet

Hehe, var ikke noe gøy nei, men hadde liksom ikke noe annet valg enn å bare surmule og godta det hehe :p :hilarious:

• Liker Liker x 1
  15. LykkemammatilT Glad i forumet Marsboerne 20 18 Desemberlykke2017 Februarlykke 2015

Her er det mozellbrus, rista skive med nugatti, sjokomelk og ferdig smurt ostebaguett som selges på sparbutikker at det går an

16. LykkemammatilT Glad i forumet Marsboerne 20 18 Desemberlykke2017 Februarlykke 2015

Å for ikke å snakke om BIG MAC på McDonald's takk gud for at det er et stykke til nærmeste for ellers hadde det blitt daglig tur dit tror jeg

• Liker Liker x 3
  17. frumik Flørter med forumet Marsboerne 20 18

Kiwi, appelsinjuice, saft og pommes frites. Jeg blir helt fra meg av tanken på pommes frites, haha.

• Liker Liker x 2
  18. Wenchus Forumet er livet Novemberlykke 2015

Mozelle, sjokomelk og rista brød med nugatti er det gått en del av her også faktisk

• Liker Liker x 2
  19. frumik Flørter med forumet Marsboerne 20 18

Dagen før jeg fant ut at jeg var gravid INHALERTE jeg en BigMac. Og jeg var vegetarianer da... Men jeg klarte ikke slutte å tenke på bigmac.

• Liker Liker x 4
  20. Bicka Elsker forumet Tilgangsansvarlig Marsboerne 20 18 Februarlykke 2016 Januarlykke 2016

Idag var det lasagne og heldigvis hadde den søndagsåpne butikken glutenfri lasagne så da fikk jeg det!

• Liker Liker x 2

Del denne siden