Barbering nedentil.

Vokser bikinilinjen selv og stusser og barberer resten ved behov, gjør det selv hjemme
 
vokser legger, lår og under armer, men barberer underetasjen =) Ved voksing/epilering/nappingnedentil så er det veldig viktig å være nøye på peeling/skrubbing i ettertid pga fare for inngrodde hår, det kan bli betent og er ikke pent, det er lettere å forebygge med barbering.
 
Tar brasiliansk hos proffe. Men vokser legger osv selv.. Prøver å holde meg unna høvel da det gir så tørr hud (min erfaring). Men av og til er det jo litt krise og hastealternative tas i bruk :p
 
Barberer meg i dusjen med høvel og Dr.Greve intimsåpe. Smører meg med fuktighetskrem etterpå, alt fra aloe vera til Ole Henriksen fuktighetskrem.

Kjøper barberblader fra feelunique.com(gratis frakt). Der får man to pk for prisen av én pk i Norge :) Får ofte rabattkode der også. Betalte 183 kr sist gang jeg bestilte 2 pk med Venus barberblader.
 
Barberer meg i dusjen. Bruker bare vann, og evnt en balsam noen få ganger. Aldri fått sånne røde nupper som folk snakker om? Har en epilator som jeg bruker noen ganger(en eller to ganger i året) da holder hårene seg lyse og myke, så har heller aldri "skjeggstubber". Har generelt lite hårvekst da. Aldri barbert meg under armene, eller - aldri fått hår under armene er vel mer riktig å si :p og leggene tar jeg ca en eller to ganger i mnd. De tar jeg også i dusjen uten noenting :)
 
Barberer meg i dusjen. Bruker bare vann, og evnt en balsam noen få ganger. Aldri fått sånne røde nupper som folk snakker om? Har en epilator som jeg bruker noen ganger(en eller to ganger i året) da holder hårene seg lyse og myke, så har heller aldri "skjeggstubber". Har generelt lite hårvekst da. Aldri barbert meg under armene, eller - aldri fått hår under armene er vel mer riktig å si :p og leggene tar jeg ca en eller to ganger i mnd. De tar jeg også i dusjen uten noenting :)


Kjenner jeg blir litt misunnelig :p Har mørke, tykke hår. Barberer jeg leggene, så kan jeg kjenne stubber etter en dag :(
 
Ja, gjør det av og til. Har god effekt av det, men er ikke så flink å vedlikeholde. Så ender jeg opp med høvelen, fordi jeg trenger en rask løsning :p
 
Epilerer legger, armhuler og bikinilinje. Barberer nedentil, synes det blir for vondt med epilatoren der. "Sparer" nedentil ca en mnd før sommerferie, og tar brasiliansk voksing hos profesjonelle. :)
 
Tar alt selv, men skulle gjerne turt å vokset meg profesjonelt! Føler ikke at jeg får vekk alt og blir alltid veldig rødnuppete av barbering :( Men er såpass ukomfortabel med tanken på å ligge å sprike foran ei fremmed kjerring som skal bruke en times tid(?) på å tukle nedentil på meg, så blir vel til at jeg holder meg til barbering på egenhånd :p

Signerer denne :p
 
Hva syns dere om gutter som barberer nedentil?
Personlig syns jeg helt glattbarbert er turn-off, blir seende helt fjernt ut med hår alle andre steder også plutselig et glattbarbert område + at det blir seende litt ut som 14åringer i mine øyne. Så glattbarbert pung og stake, og maskinbarbert over er tingen for meg ;)
 
Personlig syns jeg helt glattbarbert er turn-off, blir seende helt fjernt ut med hår alle andre steder også plutselig et glattbarbert område + at det blir seende litt ut som 14åringer i mine øyne. Så glattbarbert pung og stake, og maskinbarbert over er tingen for meg ;)
.
 
Last edited by a moderator:
Personlig syns jeg helt glattbarbert er turn-off, blir seende helt fjernt ut med hår alle andre steder også plutselig et glattbarbert område + at det blir seende litt ut som 14åringer i mine øyne. Så glattbarbert pung og stake, og maskinbarbert over er tingen for meg ;)
 
Last edited by a moderator:
Vokser en gang hver 4-5 uke på salong. Beste som fins!
 
Back
Topp