Barbering nedentil.

gjør det selv hjemme, med en høvel som er ment for å være i dusjen. Blir nok så bra synes jeg. Får ikke nupper.
 
Jeg gjør det selv, barberer når jeg dusjer. Anbefaler å bruke barberhøvel som er ment for menn, de er mye mer skånsomme enn kvinnehøvlene. Mac 3 tror jeg jeg bruker, og etter jeg byttet over til den så har jeg nesten ikke nupper eller blir sår.
Barberer med hårene, og gjør det heller litt oftere slik at det blir ikke glattbarbert hver gang, også slipper jeg å bli sår/få nupper.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg barberer selv i dusjen :) blir helt okei resultat kjære klager ikke. Er litt vanskelig nå da pga magen er i vegen, så må ta det litt på feeling :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg gjør det selv, barberer når jeg dusjer. Anbefaler å bruke barberhøvel som er ment for menn, de er mye mer skånsomme enn kvinnehøvlene. Mac 3 tror jeg jeg bruker, og etter jeg byttet over til den så har jeg nesten ikke nupper eller blir sår.
Barberer med hårene, og gjør det heller litt oftere slik at det blir ikke glattbarbert hver gang, også slipper jeg å bli sår/få nupper.


Sent from my iPad using BV Forum

Jeg signerer den med mannfolkhøvel :)
 
Barber med hårene, og ikke imot. Så finnes det antiseptisk middel (aftershave) for sensitive områder som man smører på etter barbering. Det desinfisrer så man ikke får slike nupper ;)



Jeg bruker Venus barberhøvel og barberer med hårene, men da står det liksom igjen litt om jeg ikke tar finishen mot hårene igjen etterpå. :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg bruker Venus barberhøvel og barberer med hårene, men da står det liksom igjen litt om jeg ikke tar finishen mot hårene igjen etterpå. :/


Sent from my iPhone using BV Forum
ja...det gjør det her også, men barberer heller hver gang jeg dusjer og lar det være slik, for å forhindre inngrodde hår/blemmer ;)
 
Jeg bruker i grunn alt fra engangs høvler til Venus, men bruker aldri kremer. Men bruker repair cream som står i hylla til barneproduktene på butikken etterpå, null nupper noen plass og myk å god :p
 
Jeg bruker i grunn alt fra engangs høvler til Venus, men bruker aldri kremer. Men bruker repair cream som står i hylla til barneproduktene på butikken etterpå, null nupper noen plass og myk å god :p

Barberer du mot hårene, da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ok. :) Skal prøve den kremen :) Mitt hår er så stivt at jeg kjennes ut som et pinnsvin om man stryker feil vei om jeg ikke tar mot hårene også. :p ikke kult for mannen, kanskje ;)


Sent from my iPhone using BV Forum[/quote

Hehe sikkert like godt som når de har det små skjegget sitt som stikker ;-)
Men nå har jeg gjort det mange år på den måten da, så husker ikkje om jeg fikk nupper osv osv i begynnelsen :)
 
Jeg har gjort begge deler. Har vokset kanskje 3 ganger, gjør sinnsykt vondt, men varer mye lengre.

Nå har jeg kjøpt en slik bikini barbermaskin med lite hode som er helt genialt for intimbarbering.
Hvis jeg bruker høvel nedentil eller på bikinilinja, holder jeg på å klø meg ihjel, så bruker kun maskina.

Blir dessverre gjort alt for sjeldent..
 
Jeg gjør det selv, barberer når jeg dusjer. Anbefaler å bruke barberhøvel som er ment for menn, de er mye mer skånsomme enn kvinnehøvlene. Mac 3 tror jeg jeg bruker, og etter jeg byttet over til den så har jeg nesten ikke nupper eller blir sår.
Barberer med hårene, og gjør det heller litt oftere slik at det blir ikke glattbarbert hver gang, også slipper jeg å bli sår/få nupper.


Sent from my iPad using BV Forum
Enig eg og börja bruka barberhövel för meg... Köpter bara de eg :)
 
Har vokset i salong før, men fant ut at jeg gjør det like greit hjemme. Sparer jeg de pengene;)
 
Vokser meg hos proffe hver 5. Uke. Angrer aldri på at jeg startet, og jeg trodde det skulle være myyyye verre å ligge der uten truse. Så deilig med babyhår og null kløe. Mye mer komfortabelt enn hos gynekologen ;)
 
Jeg barberer selv, hender mannen gjør det :p Tenker på å prøve ut voksing da
 
Tar alt selv, men skulle gjerne turt å vokset meg profesjonelt! Føler ikke at jeg får vekk alt og blir alltid veldig rødnuppete av barbering :( Men er såpass ukomfortabel med tanken på å ligge å sprike foran ei fremmed kjerring som skal bruke en times tid(?) på å tukle nedentil på meg, så blir vel til at jeg holder meg til barbering på egenhånd :p

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv :p
 
Barberer selv :) hadde det vært voksing i nærheten hadde jeg gjort det :)
 
Jeg gjør det bare selv, bruker maskin
 
Back
Topp