Bak fasaden-tråden for kvinnfolk flest!

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Frk.Lene og jeg har kuppet jubeltråden for å snakke om kroppspress og perfeksjonisme, hvordan media og bloggere påvirker mange damer/jenter hver dag til å føle seg mindreverdig, late, usunne, utrente etc.
Jeg slår her et slag for hverdags-mammaen, for oss dødelige sjeler, for kvinnfolk flest i alle fasonger!
I present to You all, Bak Fasaden-tråden! La oss minne hverandre på at det er helt greit med hull i buksa på knærne, gulpeflekk på skjorta og oppvask på benken. Del dine hverdagslige Bak Fasaden-bilder! :p
 
Det ligger bæsjebleier på gulvet på soverommet... Gutten bæsjer mye om natta og jeg står ikke opp for å skifte.... Og ja, de ligger på gulvet der i mer en en dag! Så nei, det lukter ikke superfresh på soverommet vårt. Lenge leve latskapen.

ImageUploadedByBV Forum1438722506.995272.jpg
 
Det ligger bæsjebleier på gulvet på soverommet... Gutten bæsjer mye om natta og jeg står ikke opp for å skifte.... Og ja, de ligger på gulvet der i mer en en dag! Så nei, det lukter ikke superfresh på soverommet vårt. Lenge leve latskapen.

Vis vedlegget 129260
Akkurat likt på rommet vårt også! ;) Trodde det var bare oss jeg :p
 
c526a42efd4cebcf705f7333bd20d822
 
Jeg elsker mannen min og han er verdens beste og sånn, men ikke om natten. Da er han et snorkemonster. Sofaen funker den!
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1438723917.411600.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1438723917.411600.jpg
    83,4 KB · Visninger: 642
Last edited:
Back
Topp