Bading

smurfix

Elsker forumet
Hadde tenkt oss på bading i dag, men ble litt betenkt når slimpeoppen min gikk i dag tidlig.. noen som veit noe om dette?
 
Kan trygt bade. Er når vannet har gått du helst ikke skal bade i offentlig bad.
 
Jeg har tenkt at man kan bade så lenge slimproppen ikke har gått, men kanskje man kan det likevel..? Min er der fortsatt, så jeg har ikke tenkt nevneverdig over det..
 
Det er når vannet har gått man ikke skal bade :) Slimproppen kan jo gå flere ganger og mange uker i forveien :)
 
Hadde tenkt oss på bading i dag, men ble litt betenkt når slimpeoppen min gikk i dag tidlig.. noen som veit noe om dette?

I sist svangerskap spurte jeg jordmor om dette, fordi jeg brukte bassengtrening mot bekkensmerter. Hun sjekket og sa at jeg ikke burde bade i basseng (havet var visst OK) etter at slimproppen hadde gått pga infeksjonsfare.
 
Det er når vannet har gått man ikke skal bade :) Slimproppen kan jo gå flere ganger og mange uker i forveien :)
Så bra! Jeg har liksom tenkt at det er fri inngang inn der når slimproppen er borte, men det stemmer jo sikkert ikke :p
 
Jeg og hadde fått for meg at det var helt i orden såfrem til at vannet ikke hadde gått. Babyen ligger jo inni fostersekken så selv om noe skulle finne veien opp så er barnet beskyttet. Men søkte litt rundt dette og fant veldig ulike anbefalinger så mulig man skal være litt forsiktig?
 
Fikk høre fra jm som driver gravidsvømming i dag at jeg kunne bade i basseng så fremt at vannet ikke var gått, og at jeg ikke hadde blødninger :) Er nok litt variert hva folk mener, men hadde det vært påvist at det kan vere skadelig for fosteret hadde det nok vært strenge retningslinjer tenker jeg :happy:
 
Back
Topp