Badetøy/bikini

Blåfugl

Glad i forumet
Januarlykke 2019
Hvis sommerværet kommer tilbake, blir det nok noen turer på stranda i sommer. Magen har vokst endel og jeg tør ikke engang prøve bikinien fra ifjor:nailbiting: Hva gjør dere med badetøy i år? Noen som har tips til fint gravidebadetøy?
 
Bruker mitt vanlige foreløpig :) Det gjorde jeg sist også, da fikk vi høst baby ;)
 
Prøver fjorårets, blir vell singlett over hvis jeg ikke er komfertabel nok med bikinien :)
 
Takk for svar. Da drister jeg meg til å prøve fjorårets, før jeg bestemmer meg. Men har følelse av at det vil tyte litt ut her og der, for jeg har lagt på meg 4 kg allerede:shifty:

Prøv fjorårets :) er helt sikker på at du ser flott ut med noen gravide kg :) Er jo trossalt på grunn av en baby ;)
 
Bikini med babymage er fint :)
Og kropp er topp!
Vi er som vi er, og altfor flotte til å gjemme oss bort :Heartpink
 
Lurer på om bikinien passer i september når vi reiser på ferie sørover [emoji23] Foreløpig så er det lester og regnklær som gjelder. [emoji6]
 
Lurer på om bikinien passer i september når vi reiser på ferie sørover [emoji23] Foreløpig så er det lester og regnklær som gjelder. [emoji6]
Hehe. Ikke vært bikinivær her i sør i det siste heller, så jeg har ikke kommet så langt at jeg har fått prøvd bikinien enda:cool:
 
Jeg endte opp med å kjøpe en ny ikke altfor dyr bikini på Lindex, for de jeg hadde var litt for små i overdelen. Den har fungert bra:)
 
Ingenting av badeoverdelene mine passet i sommer. Puppene har vokst mye.. (rart,siden jeg ikke hadde det problemet i de 2 forrige svangerskapene)
Kjøpte ny tankini i 2 str større fra jobben. Det funket..
 
Back
Topp