Badesko på ferie?

Bkno4764292

Første møte med forumet
Pleier dere å ha det med til ungene? :)

Vi skal på ferie til Alcudia på Mallorca og lurer på om det egentlig er nødvendig? Har ei vennine som mener jeg MÅ HA DET! Synes det virker så ubehagelig å gå med og føler ikke jeg har sett andre unger springe rundt med sånne på ferie heller?
 
På Alcudia er det vel sandstrand, så da hadde jeg droppet badesko. Barna mine har badesko, men de brukes bare på veldig steinete/skjellete strender.
 
Jenta mi på 3 bruker badesko i syden. Syns det er veldig greit å ha på når vi er ved bassenget f.eks. siden er veldig glatt på flisene der i tillegg så blir flisene veldig varme i solen. Og hvis dere er på stranda så er jo sanden også veldig veldig varm og da kan det være greit å ha på badesko når de leker i sanden og gjerne springer frem og tilbake til vannet. Jeg anbefaler det veldig ihvertfall, også slipper barna å bruke sandalene som de skal bruke på kveldstid, og de slipper å brenne seg på sanden eller flisene hvis dere er med bassenget. [emoji4]
 
Jenta mi på 3 bruker badesko i syden. Syns det er veldig greit å ha på når vi er ved bassenget f.eks. siden er veldig glatt på flisene der i tillegg så blir flisene veldig varme i solen. Og hvis dere er på stranda så er jo sanden også veldig veldig varm og da kan det være greit å ha på badesko når de leker i sanden og gjerne springer frem og tilbake til vannet. Jeg anbefaler det veldig ihvertfall, også slipper barna å bruke sandalene som de skal bruke på kveldstid, og de slipper å brenne seg på sanden eller flisene hvis dere er med bassenget. [emoji4]
Signerer dette. Vi var i Alcudia med 1 åring i fjord, og selv om stranden er veldig fin og det egentlig ikke er noe problem å gå der så blir både sand og fliser veldig varmt.
 
Var i Alcudia i fjor og gikk helt fint uten badesko:happy:
 
Jenta mi på 3 bruker badesko i syden. Syns det er veldig greit å ha på når vi er ved bassenget f.eks. siden er veldig glatt på flisene der i tillegg så blir flisene veldig varme i solen. Og hvis dere er på stranda så er jo sanden også veldig veldig varm og da kan det være greit å ha på badesko når de leker i sanden og gjerne springer frem og tilbake til vannet. Jeg anbefaler det veldig ihvertfall, også slipper barna å bruke sandalene som de skal bruke på kveldstid, og de slipper å brenne seg på sanden eller flisene hvis dere er med bassenget. [emoji4]

Ett av sønnens sommerminner er brennende varm sand og derfor har vi kjøpt badesko.
 
Ja badesko til barna er genialt i syden. Heller det enn at hun skal brenne seg på sanden eller flisene å få vondt.

Enig i det, for barns hud er jo tynnere også, så det er verdt å ta hensyn til. Når jeg selv syns det ble vel varmt, er det ihvertfall varmt for ham.
 
Har ikke brukt det, men det er ikke dumt altså. Sanden blir fort veeeldig varm og fliser med basseng er lett å skli på.
 
Back
Topp