Badedrakt OG badebleie?

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Vi skal til Kroatia neste helg med ungene våre. Ei jente på 2år og en gutt på 6mnd.
Nå syns jeg frøkna begynner å bli såpass stor at jeg føler litt for å dekke henne til (at hun ikke løper rundt naken når hun skal bade og sånn), men er det uvanlig å bruke badebleie under badedrakt?

Hun er absolutt ikke tørr, så hun må ha bleie.
 
Våre bruker badebleier inni badetøy (jenter). Minste blir 2 i aug og størsta blir 4 i sept, og pleier og si fra når hun tisser. Men ikke når hun skal basje.

Til gutt kjøpte jeg badebukse med innebygd badebleie. Og i nøden hadde jeg badebleie med badebukse utpå :)
 
Brukte det på jenta vår når vi badet ute i basseng (Bulgaria). Men det var pga sol. Hadde vi badet inne ville jeg bare brukt badebleie
 
Ville kjørt badebleie med f.eks bikinitopp evt badedrakt. Spørs om hun sier ifra eller ikke, men kjedelig med uhell i bassenget for alle sin del! Blir jo rensing osv da I sjøen/stranda ville jeg gått for kun bikini/badedrakt
 
Vi har brukt soldrakt (som går til albuene og knærne) for å beskytte mot sola når vi har vært i "Syden", og da selvfølgelig tatt på badebleie under også. Ville ikke brukt bikini på et så ungt barn, dersom du ikke trenger å beskytte mot sola ville jeg mene at den eneste grunnen til badedrakt/badebukse var å holde bleia bedre på plass.
 
eldste er 3 år. Hun ble tørr i fjor på toårsdagen sin og har brukt bare bikinitruse. minste er 1.5 og hun kommer til å ha badebeie og bikinitruse eller uvdrakt når hun bader. Ser ikke poenget med noe mer enn bare truse på så små barn. :)
 
Vi skal til Kroatia neste helg med ungene våre. Ei jente på 2år og en gutt på 6mnd.
Nå syns jeg frøkna begynner å bli såpass stor at jeg føler litt for å dekke henne til (at hun ikke løper rundt naken når hun skal bade og sånn), men er det uvanlig å bruke badebleie under badedrakt?

Hun er absolutt ikke tørr, så hun må ha bleie.
Kjøp badetruse som er badebleie og badetruse i ett. Hun er 2. Trenger ikke badedrakt før hun starter på skolen.
 
Det er fullt mulig :) Jeg har brukt begge deler helt til barnet har vært bleietørt :p
 
Badetruse eller badedrakt som er tett ved lår og rumpe sånn at bæsj holder seg på plass er det beste
 
Vi brukte både badebleie og badedrakt, både for å holde bæsj inne, men også for å dekke henne litt for sola i tillegg til å smøre selvfølgelig (vet at det ikke er særlig beskyttelse med badedrakt altså, men tenkte at alt hjalp) :)
 
Back
Topp