Badebleie??

S

**SunFlower**

Guest
Er det egentlig nødvendig å bruke badebleie på ett barn under to år på stranda? Hva gjør dere?
 
Ja det ville jeg gjort. Er ikke noe særlig om de bæsjer
 
Enten bleie eller badebleie, med mindre man er alene.
 
Om ungen bæsjer i tide og utide hadde jeg nok hatt på en badebleie for det meste. Men våre har fått mye nakne, og så har vi heller fulgt litt ekstra med =)
 
Vi bruker badebleie. Synes der er greit for sikkerhetsskyld. Sist vi var på badeland så fikk hu diaré, da var den fint med sånn bleie og ikke at alt gikk i vannet. Hu er flink til å holde seg osv men tar ikke sjansen akkurat på bading. Ting kan skje.
 
Her bæsjes det uten forvarsel så da blir det bleie med mindre det er en dukkert bare :) men når det evt blir mer rutine i når hun bæsjer blir det bare nakenbading :D men i badeland og basseng bruker vi bleie uansett for å sikre at det ikke blir brunt vann :p
 
Vi bruker badebleie. Ekkelt om han skal bæsje :p hjemme , uten :)
 
Ja, det er jo litt kjipt om de bæsjer på stranda. Men du kan jo bruke hundepose, hehe;)
Og så kanskje de får litt mindre sand i tissen med bleie.
Man kan kjøpe sånn truse da, så slipper man å bruke så mye penger på bleier.
 
Her har begge våre ettåringer bæsjet på do. Bruker badebukse, den holder jo i tilfelle rottefelle. Unger som ikke har kontroll på å holde seg synes jeg ikke noe om går nakne.
 
Bruker badebleie eller badetruse (som holder tett ved uhell).
 
Vi bruker badebleie :)
 
Om ungen ikke går på do, ja. Unger må gjerne bæsje når de kommer i vann. Er de ikke da trent til å holde seg blir det lite trivelig for de andre
 
Jenta mi bæsjet bestandig rett etter at hun hadde kommet ut i vannet, så badebleie var så absolutt en nødvendighet ^^
 
Back
Topp