Bade ute/snøbade i påsken??

Ikke i bruk

Forumet er livet
Har nettopp hatt en prat med Moderator Amalie om at vi burde prøve å bade litt i påsken [emoji23] [emoji23] Hun lovet å snøbade på fjellet om jeg bader i en fjord eller elv [emoji23] [emoji23]
Tror dere vi klarer det??
Flere som blir med? Just for fun!
 
Står over den, er gravid[emoji6] ok unnskyldning det[emoji6][emoji23]
 
Har rett og slett blitt ei kjempepyse[emoji85] hadde du spurt meg for 7 år siden hadde jeg ikke nølt[emoji28]
 
Pers rek er å bade i havet 19. April, og da snakker vi vesterålen og ikke sørlandet liksom [emoji28] syns det er en helt respektabel rekord, var et russekrav å bade før 1. Mai :p
 
Har prøvd både snøbading og isbading. Så jeg står over. Brrr
 
Har nettopp hatt en prat med Moderator Amalie om at vi burde prøve å bade litt i påsken [emoji23] [emoji23] Hun lovet å snøbade på fjellet om jeg bader i en fjord eller elv [emoji23] [emoji23]
Tror dere vi klarer det??
Flere som blir med? Just for fun!
Go for it! Har ofte hatt tur på stranden med bading i påsken men i år tror jeg at jeg står over siden jeg fremdeles ammer og er redd for brystbetennelse. Vasset forrige uke da :) og kan være jeg plumper uti om det frister altfor mye :) må begynne å ha crocs, badetøy og håndkle i bilen :D
 
Jeg står over. Hadde jeg hatt Bastu så skulle jeg ha gjort det og ikke gravid
 
Jeg badet i snøen i vinterferien :)
Først satt jeg i boblebad utendørs, så hoppet jeg og samboeren uti snøen før vi satte oss i stampen igjen ;)
Tilogmed guttungen på 7 år var uti snøen.
 
Bader heller her jeg [emoji4]
895553c3ba72d5dd2865eb986e3ea624.jpg
 
Ja det er jo kjent å bade rett før 1. Mai? :)

Jeg badet i februar i fjor. Isbading. Men hadde badstue da;)
 
Back
Topp