Bade eller dusje?

Både jeg og vesla elsker å dusje og hater å bade :p
 
Har ikke badekar, men savner det. Deilig å ligge å slappe av i badekaret med en god bok :)
Liker begge deler.
 
Har ikke badekar lenger.

Egentlig så foretrekker jeg å være ren. [emoji23]
Det er ofte så tiltak å GÅ i dusjen eller ordne badekaret eller sånne ting.. Men må jo gjøres.
 
Har badekar og dusj, men det er dusjen som blir brukt. Lenge siden jeg tok et bad, selv om jeg har planer om å bruke det mer.
 
Jeg liker godt å bade, men da er det mer for kos og avslapping enn for å bli ren. Dusjer til hverdags.

Toåringen hater både bad og dusj for tiden [emoji23]
 
Har dusj og badekar i 1. Så her veksler vi på å dusje eller bade. Guttungen elsker å bade, og det gjør jeg også. Men skal vi bli rene etter en tur på stranden så må vi dusje ;)
 
Dusj. Ungene har badekar enn så lenge
 
Badekaret vårt ee fra 1987, og da var vist alle mindre for badekaret er veldig smalt og kort, så jeg kan ikke bade komfortabelt i det :p (nå er jeg høygravid da, men ellers er jeg ikke såå stor, og kun 161 lang ) :p

Jeg foretrekker å dusje, ungene liker best å bade :)
 
Jeg skulle ønske vi hadde badekar!!! Men ungene har en balje som de bader i, men ofte er de like glad i å bare dusje også
 
Jentungen vil bade og jeg liker dusjen [emoji5]
 
Begge deler, så lenge han kan leke. Jeg også, minus lekingen :) dit vi flytter har vi badekar, men ikke med bobler som vi har nå. Kommer til å savne det! I-landsproblem der altså.
 
Hva foretrekker du?
Hva foretrekker barna dine?

Her elsker jeg badekaret mitt. Vesla på 6 uker hater derimot å bade, men elsker å dusje sammen med meg

Foretrekker dusj for å bli ren, men badekar for bare ren avslapning. Vi har ikke badekar, så det er ikke noe valg her da. :p
Poden har badebalje som han elsker, og dusjing går litt opp og ned; da han var baby elsket han å dusje på armen til mamma/pappa, og det vedvarte en god stund, før han fikk en periode med "dusjvegring," og nå elsker han det igjen.
 
Back
Topp